شناسهٔ خبر: 40343329 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل:

نشر خاطره شهدا و خانواده هایشان بهترین درس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

ندایی گفت: نشر خاطره شهدا و خانواده هایشان بهترین درس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که می تواند نسل امروز و آینده را با این فرهنگ غنی اسلامی آشنا و مانوس کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «بهروز ندایی» امروز (7 خردادماه) در آئین رونمایی از پوستر دومین دوره هنرواره حبیب و مراسم اختتامیه جشنواره یاوران ایثار در موزه دفاع مقدس اردبیل گفت: فرهنگ ایثار و شهادت یک مسئله اعتقادی از صدر اسلام تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی بوده و در حکومت اسلامی تشکیل شده نیز تاکنون دیده شده است.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل تصریح کرد: پس از جنگ احد آیات متعددی در خصوص فیض شهادت و برکات خداوند متعال به شهدا در قرآن کریم ذکر شده است و این فرهنگ غنی تاکنون در جنگ های مختلف از جمله جنگ چالدران و دوران دفاع مقدس در کشور دیده شده است.

 

وی یادآور شد: برگزاری هزاران جشنواره و بازگویی خاطرات دوران دفاع مقدس نیز پاسخگوی بیان همه ایثار و فداکاری رزمندگان نیست و جای بسی کار در حوزه نشر دوران دفاع مقدس خالی است.

 

ندایی اظهار داشت: نشر خاطره شهدا و خانواده هایشان بهترین درس ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که می تواند نسل امروز و آینده را با این فرهنگ غنی اسلامی آشنا و مانوس کند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل افزود: باید موانع ترویج این فرهنگ در جامعه شناسایی و افراد زبده در این مسئله به کار گرفته شود تا با اشرافیت به کار فرهنگ ایثار و شهادت بتوانند تاثیرهای مثبت برای جوانان و نوجوانان به عنوان الگوهای آینده داشته باشند.

 

ندایی بیان کرد: هشت سال دوران دفاع مقدس به اندازه هزاران سال درس ایثار و فداکاری را برای نوجوانان و جوانان به جای گذاشت و باید نسل امروز قدردان این رشادت ها باشد.

پایان پیام/365

نظر شما