شناسهٔ خبر: 40343302 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان ؛

کمتر از ۵۰ درصد اصناف در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: کمتر از ۵۰ درصد اصناف در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دکتر سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: با توجه به اینکه فاصله‌گذاری هوشمند در این منطقه به خوبی اجرایی نمی‌شود و حتی برخی از اصناف اصول را رعایت نمی‌کنند و شیوه نامه های بهداشتی را مورد توجه قرار نمی دهند.

او با بیان اینکه ۱۱۸مورد جدید از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته جنوب غرب خوزستان شناسایی شد افزود:در شبانه روز گذشته ۳۳ نفر در آبادان، ۵۴ نفر در خرمشهر و ۳۱ نفر در شادگان به این بیماری مبتلا شدند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه نتیجه هر رفتار پرخطری ۱۰ روز بعد مشخص می‌شود گفت: کمتر از ۵۰ درصد اصناف در سامانه سلامت وزارت بهداشت ثبت نام کرده اند و شیوه نامه های بهداشتی را رعایت می کنند.

دکتر سلمان زاده با اشاره به تاخیر آغاز پیک بیماری در جنوب غرب خوزستان نسبت به سایر استان‌های کشور افزود: هشدار می‌دهم اگر اینگونه پیش برود دو سه هفته آینده روز های بحرانی تری پیش رو خواهیم داشت.

 او  تاکید کرد: مردم تخلفات را به سامانه ۱۹۰ گزارش دهند تا گلوگاههای انتشار بیماری شناسایی شود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت:همچنین از مرکز نفس به عنوان مرکزی برای استقبال از بیماران قرنطینه یاد کرد که  آمادگی دارد تمام کسانی را که شرایط قرنطینه در خانه را ندارند پذیرش کنند.

انتهای پیام/ د

نظر شما