شناسهٔ خبر: 40342642 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

تجهيز بيمارستان تخصصى الكفيل به تكنولوژى فتوتراپى

مرکز بیماریهای پوستی در بیمارستان تخصصی الكفيل از به روزترین تکنولوژی هایی برخوردار است که به حل همه مشکلات ناشی از بیماری‌های پوستی کمک می کند و دستگاه مخصوص فتو تراپى یکی از این موارد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، مرکز بیماریهای پوستی در بیمارستان تخصصی الكفيل از به روزترین تکنولوژی هایی برخوردار است که به حل همه مشکلات ناشی از بیماری‌های پوستی کمک می کند و دستگاه مخصوص فتو تراپى یکی از این موارد است.

 

صادق جعفر، پزشک متخصص در بیمارستان الكفيل در این رابطه اظهار داشت، بیمارستان ‌تخصصی الکفيل جدیدترین تکنولوژی های پزشکی و ملزومات ضروری را فراهم کرده است که به درمان همه بیماری های پوستی که برخی اوقات صعب العلاج است کمک می کند از جمله این تکنولوژی‌ها دستگاه مختص فتوتراپی است که در درمان بیماریهای پسوزياريس، پيسى، آلرژی و برخی موارد از بيمارى هاى همراه با نارسایی های کلیوی و کبدی از جمله افزایش اسیدها و سموم و نیز انواع سرطان ها مورد استفاده قرار می گیرد.

 

وی اظهار داشت: تعداد جلسات بر حسب هر مورد تعیین می شود زیرا برخی موارد نیازمند دستگاه فتوتراپی هستند.

 

صادق جعفر عنوان کرد: این مرکز دارای تیم های پزشکی و پرستاری متشکل از بانوان و آقایان است تا در هر دو جنسیت امکان درمان فراهم شود.

 

شایان ذکر است، بیمارستان تخصصی الكفيل احیاناً برخی پزشکان و متخصصان دانشمند در تخصصهای مختلف و همچنین برخی بیماران را برحسب وضعیت هرکدام پذیرش می‌کند که این امر تاثیر مثبتی بر بخش پزشکی عراق داشته و موجب کاهش هزینه های دستمزد عمل های جراحی و مشکلات سفر به خارج از کشور شده است.

پایان پیام/42

نظر شما