شناسهٔ خبر: 40338503 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه ای که مربی ایسلندی برای پورعلی گنجی و بقیه در سر دارد

سرمربی العربی قطر از مرتضی پورعلی گنجی و دیگر شاگردانش گزارش های فنی کاملی تهیه می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، در هفته های کرونایی «هایمر هالگریمسون»، سرمربی ایسلندی تیم العربی قطر برای آینده تیمش برنامه ریزی کرد.

وی هم اکنون طبق نوشته روزنامه الوطن، سرگرم تهیه گزارش های فنی مربوط به تک تک بازیکنان از جمله مرتضی پورعلی گنجی، شاگرد ملی پوش و ایرانی اش در ایامی است که تیم ها برای ورود به فاز آماده سازی مسابقات آماده می شوند.

مربی ایسلندی با شناختی که از بازیکنانش داشته، با توجه به مساله شیوع کرونا، در حال آماده سازی برنامه هفته های آینده تیمش است.

در گزارش های فنی که او از شاگردانش تهیه می کند، وضعیت کلی تیم را برای فصل آینده و این که چه بازیکنانی را برای یک فصل دیگر مد نظر دارد، مشخص خواهد کرد. در واقع در پایان این دوره مشخص خواهد شد تیم او با چه بازیکنانی ادامه خواهد داد و چه نفراتی نیز در برنامه های آینده اش جایی ندارند.

پس از این مرحله، هالگریمسون، سراغ اجرای استراتژی و برنامه های تاکتیکی خود خواهد رفت. مسائلی که هنوز فاش نشده اند و در فکر و ذهن این مربی جا خوش کرده اند.

سرمربی ایسلندی تلاش می‌کند تمرکز و آرامش تیمش را در رقابت برای رسیدن به جایگاه چهارم جدول همچنین صعود به فینال جام حذفی حفظ کند تا بتواند سهمیه حضور در مسابقات آسیایی را کسب کند.

انتهای پیام/ا

نظر شما