شناسهٔ خبر: 40337668 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان:

جشنواره فرهنگی هنری روایت خدمت در استان سمنان برگزار می شود

دیابی با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری روایت خدمت در استان سمنان گفت: این جشنواره در راستای نشان دادن جلوه های ایثار و خدمت مردم در اتفاقات گوناگون از جمله شیوع ویروس کرونا و بلایای طبیعی برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،«مهدی دیابی» درگفتگو با خبرنگاران ضمن دعوت از همه هنرمندان و عموم مردم برای شرکت در جشنواره فرهنگی هنری روایت خدمت گفت: علاقمندان می توانند تصاویر و ویدیو های موبایلی و کلیپ های حرفه ای خود را برای حضور در جشنواره به آی دی revayatekhedmat_ir در پیام رسان های تلگرام و اینستاگرام یا شماره ۰۹۱۲۰۷۳۶۹۷۸ ارسال  کنند.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان کمک به نیازمندان، بیماران کرونایی، سیل زدگان و زلزله زدگان و هر نوع کمک نوع دوستانه را از موضوعات جشنواره فرهنگی هنری روایت خدمت عنوان کردوافزود: نوع آوری و مطرح کردن خدمات نوع آورانه سبب در انتخاب برترین ها موثر خواهد بود.

 

وی از اهدای جایزه کمک هزینه سفر به کربلا و پنج کمک هزینه سفر خانوادگی به مشهد مقدس برای بیشتری بازدیدکنندگان آثار (لایک) از دیدگاه هیئت داوران خبردادوگفت: پایان خردادماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار است ونتایج جشنواره همزمان با دهه کرامت اعلام می شود.

پایان پیام/276

نظر شما