شناسهٔ خبر: 40337074 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار خواستار رفع مشکلات آسیب دیدگان کرونا در چالوس شد

نوشهر - ایرنا - فرماندار چالوس با اشاره به آسیب وارده به برخی از مشاغل با شیوع کرونا در شهرستان بر ضرورت رفع مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

محمدناصر زندی شامگگاه سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت : با توجه به سال جهش تولید مسئولان باید با جدیت و همت مضاعف برای رفع مشکلات مردم هرچه زودتر اقدام کنند.

وی ادامه داد : شیوع ویروس کرونا ابتدا در شهرستان موجب نگرانی شده بود که با بسیج همه امکانات و تلاش همه دست اندر کاران و مسئولان امدادی، درمانی، پزشکی، مدیریت بحران، شاهد کاهش آن از ۲۴ اسفند در شهرستان و در پی آن آرامش در بین مردم و سطح جامعه هستیم و در حال حاضر هم با همکاری مردم در رعایت مسایل بهداشتی شاهد کاهش افراد بستری در بیمارستان های شهرستان با اعلام ویروس کرونا هستیم که باید رعایت فاصله فیزیکی و اجتماعی با قاطعیت تدوام یابد.

امام جمعه چالوس نیز در این جلسه اظهار داشت: در نظام اسلامی مسئولان خدمتگذار مردم هستند و باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در جهت رفع نیازهای جامعه گام بردارند.

حجت الاسلام سید احمد جباری ادامه داد: برخی از مسئولان علی رغم در اختیار داشتن امکانات لازم با کوتاهی، کم کاری و با تاخیر در انجام وظایف قانونی خویش موجب افزایش چشمگیر هزینه ها اجرایی در شهرستان می شوند که در صورت ادامه این روند آنها را معرفی خواهم کرد.

وی به روحیه جهادی مدافعان حریم سلامت و تمامی دست اندرکاران مبارزه با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: این افراد جان برکف با تلاش ویژه خود برای خدمت به سلامت مردم محبوب خدا و ملت شدند و این سیره باید الگوی سایر مسئولان و کارکنان در حوزه های گوناگون قرار گیرد.

در پایان این نشست مسئولان شهرستان چالوس با اهدا لوح از زحمات ۲ دوره نماینده نوشهر، چالوس و کلاردشت قدردانی کردند.

چالوس با جمعیتی بیش از ۱۳۰ هزار نفر دارای سه شهر و نیز ۱۴۰ روستا است.

نظر شما