شناسهٔ خبر: 40335058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: ایجاد تقاطع غیر هم سطح برای کاهش ترافیک شهرستان ملارد ضروری است

تهران- ایرنا- فرماندار شهرستان ملارد گفت: یکی از نیازهای ضروری این شهرستان برای رفع ۲۹ مشکل ترافیکی ایجاد تقاطع غیر هم سطح است.

صاحب‌خبر -

سجاد برنجی شامگاه دوشنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: طرح مطالعاتی این پروژه توسط شهرداری ملارد تهیه و در اختیار شورای ترافیک شهرستان قرار گرفته است. 

وی بر تسریع عملیات اجرایی این پروژه در کوتاهترین زمان ممکن تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول نظیر اداره کل راه و شهرسازی و مجموعه پلیس راهور موظف اند ظرف دو هفته آینده نظر کارشناسی خود را در مورد این طرح اعلام کنند.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: براساس مطالعات کارشناسی و بررسی‌های صورت گرفته، حدود  ۲۹ مشکل ترافیکی در این شهرستان وجود دارد که باید با همکاری همه دستگاه‌ها و به مرور زمان آنها را حل کنیم.

برنجی اضافه کرد: باید با اولویت بندی مشکلات و در نظر گرفتن محدودیت منابع تمام مشکلات حل شود تا مسائل بیشتر در هم تنیده نشود.

وی تصریح کرد: بخشی از مشکلات ترافیک شهرستان ملارد را می توانیم با پتانسیل بخش خصوصی فعال کنیم تا مشکل کمبود اعتبار در برخی زمینه‌ها حل شود.

برنجی با انتقاد از معطل ماندن برخی از مصوبات جلسه های پیشین این شورا در سال گذشته گفت: لازم است کمیته فنی زیرمجموعه شورای ترافیک تا دو هفته آینده به صورت جدی جلسه هایی را در زمینه مسائل ترافیکی شهرستان برگزار کند و چشم اندازی را برای پایان سالجاری مشخص کنند تا بتوانیم اعتبارات را به صورت کامل تخصیص دهیم.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط پلیس راهور شهرستان ملارد برای روان سازی ترافیک تصریح کرد: طی مکاتبه فرمانداری با مجموعه پلیس راهور شهرستان، ۱۸ نقطه حادثه‌ خیز توسط پلیس شناسایی شده است.

برنجی گفت: دستگاه‌های متولی شامل بخشداری ها، شهرداری ها، دهیاری ها و اداره راهداری اقدام های لازم را به قید فوریت در این زمینه انجام دهند چرا که این موضوع با جان و سلامت مردم در ارتباط است.

نظر شما