شناسهٔ خبر: 40334745 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود خبر داد؛

احداث ۴۳ ایستگاه مجازی دوچرخه در پایتخت

باقری از احداث ۴۳ ایستگاه مجازی دوچرخه در مناطق ۸ و ۱۲ پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

رضا باقری مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت طرح توسعه بیدود در پایتخت با تأکید بر اینکه در سطح کلان و کشوری فعالیت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود در شیراز مجدد از سر گرفته شده است، گفت: در ادامه مسیر توسعه ایستگاه‌های بیدود در پایتخت باید به این نکته اشاره کنم طرح توسعه بیدود به مناطق ۸ و ۱۲ شهرداری تهران رسیده است.

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود افزود: تعداد ۲۵ پارکینگ در منطقه ۸ و ۱۸ پارکینگ در منطقه ۱۲ تهران در حال احداث است.

باقری در پاسخ به این سوال که در ایستگاه‌های تازه تأسیس بیدود در مناطق ۸ و ۱۲ از چه دوچرخه‌هایی استفاده می‌شود؟ بیان کرد: در ایستگاه‌های این دو منطقه از پایتخت دوچرخه‌های ساده جانمایی می‌شوند تا شهروندان بتوانند از ظرفیت استفاده از حمل و نقل پاک بهره ببرند.

او تصریح کرد: در منطقه ۲ تهران طرح به کارگیری دوچرخه برقی و اسکوتر نیز در دست اجراست و در ادامه نیز طرح توسعه در منطقه ۳ تهران در حال تکمیل است.

مدیر عامل شرکت دوچرخه‌های اشتراکی بیدود با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا در پایتخت اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده را مختل کرد، افزود: ساخت پارکینگ مجازی دوچرخه در مناطق ۶، ۷ و ۱۱ ادامه دارد و باید به این موضوع تأکید کنم که شکل احداث پارکینگ مجازی به گونه‌ای است که ابتدا با جانمایی دوچرخه در معابر نیاز سنجی مناطق احصا می‌شود و پس از آن کار احداث پارکینگ انجام می‌شود.

باقری تصریح کرد: مهمترین عامل در احداث سازه به عنوان پارکینگ دوچرخه استقبال شهروندان از دوچرخه‌های اشتراکی بیدود است.

بیشتر بخوانید:

افزایش تقاضای بیدود به ۲ هزار سفر در روز

اتوبوس‌های رزروی؛ طرحی بدون مجوز‌های قانونی/ حق‌السهم سفر چالش مدیران شهری با استارت‌آپ‌ها

ضد عفونی روزانه دوچرخه های اشتراکی با شیوع کرونا

انتهای پیام/

نظر شما