شناسهٔ خبر: 40334741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۸۵۹/ شهید احمد شیرمحمدى: تا آخرین نفس‌ به حرکت رهایی‌بخش خود ادامه دهید

شهید احمد شیرمحمدى در وصیت‌نامه خود آورده است:‌ امت ایران شما نمونه‌ هستید زیرا براى رهایى تمامى مسلمین جهان که زیر چکمه استعمارگران له می‌شوند قیام کرده‌اید و تا آخرین نفس‌ها و آخرین قطره‌هاى خونتان به این حرکت رهایى‌بخش ادامه خواهید داد که انشاءالله پیروزى با ماست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید احمد شیرمحمدى:

بسم الله الرحمن الرحیم

ان الله اشترى من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه یقاتلون فى سبیل الله فیقتلون و یقتلون

سلام بر امام عصرمان مهدى(عج) و نایب برحقش امام خمینى، سلام بر روحانیت متعهد و مبارز پیرو خط امام، سلام بر امت شهیدپرور و شکست‌ناپذیر و سلام بى پایان به شهیدان و خانواده‌هاى محترمشان که با صبر و شکیبایى در سوگ عزیزان و جگرگوشه‌هاى خود مشت محکمى بر دهان چپاولگران و تجاوزپیشگان شرق و غرب کوبیدند و به آنها فهماندند که امت اسلامى امتى است نمونه که دست هر تجاوزگرى را با فدا کردن جان و مال و فرزندان خود قطع کرده و می‌کنند و حاضر است همه هستى خود را در این راه از دست بدهد و یک لحظه زندگى پست و ننگین را تحمل نکند.

این امت شعارش لااله الا الله است و این شعار را با عمل اجرا می‌کند پس اى جهانخواران که تاکنون نفهمیده‌اید که با چه نیرویى مقابله می‌کنید بفهمید و بدانید که شما هلاک خواهید شد و دنیاى خود را تباه خواهید کرد تا زود استدست از توطئه‌ها و تجاوزات خود بردارید و تسلیم امت حزب‌الله شوید که این حقیقت حتما تحقق خواهد یافت و شما از پا درخواهید آمد.

پیامى هم براى شما عزیزان اى مردم مسلمان و آگاه ایران دارم: قدر خود را بدانید که شما پیش خدا آبرو دارید شما امت نمونه‌ای هستید که براى رهایى تمامى مسلمین جهان که زیر چکمه استعمارگران له می‌شوند قیام کرده‌اید و تا آخرین نفس‌ها و آخرین قطره‌هاى خونتان به این حرکت رهایى‌بخش ادامه خواهید داد که انشاءالله پیروزى با ماست و دشمنان توان مقاومت را از دست خواهند داد و هلاک خواهند شد.

اى امت خستگى‌ناپذیر توجه داشته باشید که راه درازى در پیش است راهى پرفراز و نشیب راهى که دروغگویان و مدعیان دروغین در آن سست مى‌شوند و خود را از این راه جدا مى‌کنند و چه زندگى پست و ننگینى را ادامه مى‌دهند اما آنها که گفتند لا اله الاالله و این شعار مقدس را فهمیده‌اند به این حرکت رهایى‌بخش ادامه داده و با اعتقاد به پیروزى در این راه استوار مى‌مانند تا انشاءالله پرچم پیروزى را بدست صاحب‌الزمان مهدى موعود(عج) تقدیم کنند و روسفیدانه از آزمایشات الهى بیرون آیند.

اى امت شهیدپرور در هر کجا که باشید از کمک به انقلاب غافل نشوید و هر کجا که به نیرو احتیاج است برای کمک آنجا بشتابید که حى على خیرالعمل؛ در نماز جمعه‌ها و دعاهاى کمیل و مجلس ختم شهدا و مجالس عزادارى تا آنجا که برایتان مقدور است شرکت کنید که اینها همه باعث پیشروى انقلاب است.

پدر و مادر عزیزم می‌دانم که رنج و زحمت فراوانى را تحمل کردید تا مرا به این مرحله از رشد برسانید تا در این زمان که افتخار عضویت در ارتش امام زمان را پیدا کرده‌ام من نمى‌توانم زحمات شما را جبران کنم فقط از خدا می‌خواهم اجر شما را بدهد. مرا ببخشید و حلال کنید.

همسر خوب و وفادارم صبر کن بر مصایب دنیا که زودگذرند تو خود به خوبى مى‌دانى که شهادت مصیبت نیست، سعادت است و کمتر کسى این معنى را درک مى‌کند یک روز به تو گفتم که شهادت بلندترین قدم بسوى تکامل است و امروز تو خود شاهد این معنایى. همسرم به تو نمى‌گویم گریه نکن به پدر و مادرم هم همینطور چراکه امام امت فرمودند گریه کردن بر شهید زنده نگاهداشتن نهضت است گریه کن اما نه بر من، بر حسین(ع) و مصائب او و آلش گریه کن بر مصیبت حسین(ع) و خواهر گرامی‌اش گریه کن چراکه آنان سزاوار گریه‌اند نه من بلکه از شهادت من شاد باش. شما آگاهید اما باز من شما را سفارش می‌کنم به حفظ حجاب که بزرگ‌ترین سنگر زن به شمار می‌رود دوم اهمیت دادن به انجام امور واجب خصوصا نماز و نیکى به پدر و مادر و سوم کوشش در جهت تربیت صحیح فرزندمان که از او خوب مواظبت کنى  و او را طبق دستورات اسلام و قرآن تربیت کنى تا فردا در پیشگاه خداوند متعال روسفید باشى.

برادر عزیزم و خواهران گرامی‌ام بر شهادت من صبر کرده و زینب‌گونه استوار باشید و بر این مصیبت افتخار کنید که من خود این مرگ را انتخاب کردم و خودم هم بر این مرگ افتخار می‌کنم چون شرافتمندانه‌ترین مرگ‌هاست و شما راهم را ادامه دهید از خداوند متعال توفیق شما را خواهانم.

در خاتمه پیامى هم براى دوستانم دارم و از آنها  مى‌خواهم که اگر راهشان اشتباه است اگر تا به حال نتوانسته‌اند راهى که به سوى خدا میرود براى خود انتخاب کنند امیدوارم که صراط مستقیم را پیش گیرند و به راه راست هدایت شوند و کارهاى نیک انجام دهند نماز به پا دارند از کمک به انقلاب غافل نباشند و خلاصه هرکارى که مى‌کنند فقط براى رضاى الله باشد.

انتهای پیام/89001/

نظر شما