شناسهٔ خبر: 40334609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

بسته کامل خبری صبحانه ورزشی طرفداری 99/3/7؛ از پیروزی بایرن مونیخ برابر دورتموند تا نگرانی فرهاد مجیدی از شروع لیگ

رضا حسین زاده

با صبحانه ورزشی طرفداری در خدمت شما هستیم.

صاحب‌خبر -

طرفداری- صبح روز چهارشنبه، هفت خرداد، با بسته خبری صبحانه ورزشی در رسانه طرفداری همراه شما هستیم. این بسته را هم به صورت مجزا و هم به شکل کامل، می‌توانید در سایت و کانال تلگرامی طرفداری مشاهده کنید.

صبحانه ورزشی 1399/3/7؛ مهم‌ترین اخبار روز گذشته

دورتموند 0-1 بایرن مونیخ؛ فریاد کیمیش در سیگنال ایدونا پارک سوت و کور

تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند. که این بازی با برتری 1 بر 0 بایرن مونیخ به پایان رسید. تک گل بایرن را یاشوا کیمیش در دقیقه 43 روی یک شوت تماشایی به صورت چیپ به ثمر رساند. بایرن مونیخ با این پیروزی صدرنشینی خود را مستحکم کرد و مسیر قهرمانی را برای خود هموارتر کرد.

در دیگر بازی های دیشب، وردربرمن و مونشن گلادباخ به تساوی بدون گل رسیدند، فرانکفورت و فرایبورگ در یک بازی زیبا به تساوی 3 بر 3 دست یافتند و ولفسبورگ با نتیجه 4 بر 1 بایر لورکوزن را برد.

محرومیت رییس فدراسیون فوتبال هائیتی از سوی فیفا در پی تجاوز جنسی به چند دختر فوتبالیست

ریاست فدراسیون فوتبال هائیتی به دلیل پرونده در دست تحقیق تعرض جنسی به تعدادی از بازیکنان جوان تیم ملی زنان این کشور در کمپ تمرینی تیم ملی، به مدت حداقل سه ماه از قدرت خلع شد. 

به گزارش AP، فیفا اعلام کرد کمیته انضباطی این نهاد ایوه ژان بارت ملقب به «دادو» را به مدت 90 روز از هرگونه فعالیت مرتبط با این رشته محروم کرده است و ضمنا احتمال تمدید این محرومیت هم وجود دارد. ماه گذشته بود که گاردین در گزارشی از فساد ژان بارت خبر داد. در این گزارش آمده است که زنی به دختران ملی پوش حاضر در کمپ تیم ملی می گوید از ترکیب کنار گذاشته خواهند شد. وقتی آن ها از شنیدن این خبر گریه می کنند، او به آن ها می گوید که تنها راه این است با دادو صحبت کنند. تا کنون چندین دختر باکرگی خود را در رابطه با رییس فدراسیون فوتبال هائیتی از دست داده اند. 

رییس فدراسیون فوتبال هائیتی که 20 سال است این سمت را در دست دارد، اتهامات مطرح شده علیه خود را رد کرده است. 

نتایج تحقیقات در ایتالیا نشان داد؛ بازیکنان بهبودیافته از ویروس کرونا تا ماه ها مشکلات تنفسی خواهند داشت

همزمان با شیوع ویروس کرونا در جهان، تعدادی از بازیکنان حرفه ای فوتبال نیز به این ویروس مبتلا شدند. نتایج یک تحقیق در ایتالیا نشان می دهد بازیکنان فوتبال حتی پس از بهبودی و به دست آوردن سلامت خود، تا ماه ها با مشکلات تنفسی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

کمیته علمی وابسته به دولت ایتالیا در تحقیقات خود از بهبودیافتگان ویروس کرونا به این نتیجه رسیده که افراد مبتلا به این ویروس حتی پس از درمان، ممکن است تا چند ماه از مشکلات تنفسی رنج ببرند. لوکا ریچلدی، یکی از اعضای این کمیته در مصاحبه با La Repubblica گفت:

در بسیاری از افرادی که به ویروس کرونا مبتلا شدند و دیگر علایم این ویروس را ندارند، در آنها حتی پس از بهبودی، مشکلات تنفسی مشاهد شد که ممکن است این نارسایی تا ماه ها ادامه یابد. در زمان شیوع بیماری سارس نیز داده ها ثابت کرد که مبتلایان تا 6 ماه بعد از مشکلات تنفسی رنج می بردند. گنجایش ریه و قدرت ماهیچه های تنفسی کاهش می یابد بنابراین به عنوان مثال ممکن است با 6 دقیقه پیاده روی، این نارسایی نمایان شود. حتی در نمونه هایی، بافت ریه آسیب می بیند پس طبیعی است که با یک پیاده روی معمولی نیز این افراد دچار مشکلات تنفسی شوند.

نامه مجیدی به سعادتمند؛ ابراز نگرانی سرمربی آبی پوشان از شروع دوباره مسابقات لیگ برتر

فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان پایتخت، طی نامه ای به مدیرعامل استقلال، احمد سعادتمند، نگرانی خود بابت شروع دوباره مسابقات لیگ برتر را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل و سعید رمضانی معاون ورزشی این باشگاه، نسبت به شرایط کرونایی در فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد. در این نامه مجیدی با اشاره به مثبت اعلام شدن تست کرونا چند بازیکن و اعضای برخی تیم‌های مختلف لیگ برتر، از سعادتمند و رمضانی خواسته که این موضوع را پیگیری کنند که آیا ارگان یا نهادی می‌تواند تضمین دهد که در صورت ادامه تمرینات و آغاز مسابقات، سلامتی بازیکنان بیش از این به خطر نمی‌افتد یا نه و اگر چنین ارگان یا نهادی وجود دارد، بهتر است معرفی شده تا تضامین لازم از آنجا گرفته شود.

مجیدی در این نامه اعلام نموده در صورتی که تضمینی در این زمینه وجود نداشته باشد تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

پرسپولیس شاکی از روزنامه پرسپولیس

روزنامه پیروزی به روزنامه پرسپولیس تغییر نام داد و از امروز (سه شنبه، 6 خرداد 1399) با نام پرسپولیس منتشر شد. این موضوع نارضایتی باشگاه پرسپولیس را در پی داشته است.

باشگاه پرسپولیس در وبسایت رسمی خود با صدور اطلاعیه ای فعالیت رسانه ای با نام پرسپولیس را ملزم به کسب مجوز از باشگاه دانست. 

ادعای فعال رسانه ای خارج از کشور؛ مشکلات مالی زنوزی دلیل انصراف تراکتور و ماشین سازی است

مهدی رستم پور، فعال رسانه ای خارج از کشور به نامه باشگاه های تراکتور و ماشین سازی به وزیر ورزش درخصوص انصراف از لیگ برتر به دلیل کرونا واکنش نشان داده است و ادعا کرده که مشکلات مالی مالک تراکتور باعث گرفتن این تصمیم شده است.

مهدی رستم پور مدعی است محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور با مشکلات مالی روبرو شده و کرونا را بهانه کرده است تا با عدم برگزاری لیگ برتر حقوق بازیکنان تیم را پرداخت نکند.

ادعای فوت مرکاتو: ویلی سانیول، گزینه جدی نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی ایران

بحران شیوع کرونا در جهان باعث شد رویدادهای ورزشی به تعطیلی کشیده شود. بازی های تیم ملی ایران هم به همین دلیل به حالت تعلیق درآمده است. در حال حاضر دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و پیش از این خبرهایی در مورد مذاکره با استراماچونی برای حضور در این پست منتشر شده بود.

به گزارش فوت مرکاتو، ویلی سانیول یک گزینه جدی برای نشستن روی نیمکت مربیگری تیم ملی ایران است. او هفت سال است که وارد دنیای مربیگری شده و اگر این اتفاق بیفتد، اولین تجربه سانیول به عنوان سرمربی یک تیم ملی خواهد بود. در ضمن سانیول از سال 2014 تا 2016 سرمربی بوردو بود. سانیول کارشناس RMC Sport فرانسه است و گزارش های مخابره شده نشان می دهد او این شغل را ترک خواهد کرد. همین نکته هم احتمال سفر ویلی به ایران را تقویت می کند. طبق این گزارش، سانیول 43 ساله مذاکرات جدی با فدراسیون فوتبال ایران داشته است. گفتنی است سانیول تا سال 2017 کمک مربی بایرن مونیخ آلمان بود.

صبحانه ورزشی 1399/3/6؛ گیشه مطبوعات داخلی

شهرآرا

فرهیختگان

هدف

شوت

ایران ورزشی

گل

خبر ورزشی

روزنامه پرسپولیس

ورزشکاران ایران در شبکه‌ های اجتماعی

تمرینات فرزانه فصیحی تمرینات فرزانه فصیحی
شهاب زاهدی شهاب زاهدی
سردار آزمون سردار آزمون

ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی

Photo by Julian Draxler on May 26, 2020. Image may contain: 1 person, standing and outdoor یولیان دراکسلر
Photo by Zlatan Ibrahimović on May 26, 2020. Image may contain: 1 person, motorcycle, outdoor and nature زلاتان:
گردش با هاکان چالهان اوعلو
Photo by Sergio Ramos on May 26, 2020. Image may contain: 1 person, drink سرخیو راموس:
ریکاوری بعد از پایان تمرین

صبحانه ورزشی 99/3/7؛ تولدت مبارک

پل گاسکویین- تیم ملی انگلیس پل گاسکوئین (53)

 

لی شارپ- منچستریونایتد لی شارپ (49)​​​​

 

روبرتو سولدادو- ویارئال روبرتو سولدادو (35)

 

ژروینیو- سری آ- رم ژروینیو (33)

 

یوناس هکتور- آلمان یوناس هکتور (30)

 

آیمریک لاپورته- منچسترسیتی آیمریک لاپورته (26)

 

ماریو روی-Mario Rui ماریو روی (29)

 

ماریو وولف ماریو وولف (25)

 

ژائو کانسلو-Joao Cancelo ژائو کانسلو (26)

 

جیسون موریو-بارسلونا جیسون موریو (28)

صبحانه ورزشی 99/3/7؛ بسته ویدیویی صبح چهارشنبه


نظر شما