شناسهٔ خبر: 40334590 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

مهاجم ۶ گله، باانگیزه‌ترین استقلالی تمرینات

حسرت ادامه‌دار ارسلان مطهری!

شاید بتوان ارسلان مطهری را یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های لیگ نوزدهم دانست که پس از ۵ فصل به آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال رسید و به سدی به نام ویروس کرونا خورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرورزشی، اغلب بازیکنانی که در این سال‌ها در خط حمله به تیم استقلال پیوستند برای رسیدن به روزی که جایگاه خود را در این تیم تثبیت کنند به زمانی یک تا دو ماهه نیاز داشتند و بعضاً برخی هنوز هم نتوانسته‌اند به انتظاراتی که از آن‌ها می‌رفته جواب مثبت بدهند. این مهم درباره اسماعیل گونسالوس، گادوین منشا و یا مرتضی تبریزی نمود داشت، اما بازیکنانی هم بودند که بلافاصله پس از ورود به کادر خط حمله استقلال جواب مثبت محکمی به انتخاب کادر فنی داده و خود را در قالب هجومی تیم تثبیت کردند. مانند مامه بابا تیام، شیخ دیاباته، مهدی قایدی و البته ارسلان مطهری. مهاجمی که حدود ۵ فصل پیش با ورود علیرضا منصوریان درصدد بود تا به تیم استقلال بیاید ولی بخت با او یار نشد.

مطهری در این مدت کوتاهی که در نیم‌فصل زمستانی لیگ نوزدهم به تیم استقلال پیوسته توانسته ۶ گل برای این تیم به ثمر برساند و مشخص نبود اگر فوتبال به خاطر کرونا قطع نمی‌شد امروز او در استقلال و جدول گلزنان لیگ و یا آسیا چند گله بود. این بازیکن که در نیم‌فصل اول ۵ گل با پیراهن تیم ذوب‌آهن به تیم‌های استقلال، پیکان، شاهین شهرداری بوشهر، ماشین‌سازی تبریز و نساجی مازندران زد با حضور در تیم استقلال با زدن ۳ گل ابتدا در دیدار با نفت مسجد سلیمان و با گل دقیقه ۳۵ خود زمینه‌ساز برد ۲- یک تیمش شد (گل دوم استقلال در آن دیدار را مهدی قایدی به ثمر رساند). او بلافاصله پس از استارت گلزنی اش در مهمترین دیدار این تیم در نیم‌فصل دوم رودرروی پرسپولیس هر دو گل تساوی‌بخش بازی را به ثمر رساند تا به یک‌باره به اوج محبوبیت نزد هواداران استقلال برسد. او سپس در دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی روبه‌روی الریان (۲ گل) و الاهلی ۳ گل دیگر زد و مرد ۶ گله این تیم شد. شاید بتوان او را یکی از بدشانس‌ترین فوتبالیست‌های لیگ نوزدهم دانست که پس از ۵ فصل به آرزوی پوشیدن پیراهن استقلال رسید ولی پس از ۴ بازی در لیگ برتر و ۴ بازی در لیگ قهرمانان آسیا با سدی به‌نام کرونا روبه‌رو شد و حالا باز هم قریب ۹۰ روز است که در حسرت بازی با پیراهن استقلال می‌سوزد! او این روز‌ها یکی از باانگیزه‌ترین نفرات تیم فرهاد مجیدی است که ثانیه‌ها را برای بازی برای تیم محبوبش می‌شمارد.

نظر شما