شناسهٔ خبر: 40334555 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

واریز وجه خودرو بعد از قرعه کشی

وزارت صمت: ثبت‌نام کنندگان خودرو نیاز نیست وجهی واریز کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
وزارت صمت اعلام کرد: خودروسازان در طرح فروش خودرو ویژه عید سعید فطر حق دریافت وجه از متقاضیان پیش از قرعه کشی نخواهند داشت.
براساس اطلاعیه وزارت صمت بعد از اتمام مهلت ثبت‌نام و بر اساس ضوابط تعیین شده کمیته خودرو، قرعه‌کشی با نظارت دستگاه‌های امنیتی و نظارتی انجام می‌شود و حائزان شرایط پس از آن ملزم به پرداخت وجه خودرو خواهند بود.
وزارت صمت همچنین از تمدید پیش ثبت‌نام طرح فروش ویژه خودرو تا چهارشنبه ۱۴ خرداد خبر داد.
نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت هم گفت: در طرح ساماندهی فروش خودرو در چند مرحله فروش خواهیم داشت.

در طرح فروش فوق العاده که از امروز آغاز می‌شود تا ۱۴ خرداد ادامه دارد؛ پیش فروش در نیمه دوم خرداد با تحویل یکسال رونمایی و اعلام خواهد شد همچنین طرح‌های یکساله و دوساله از طرح‌های متنوع فروش خودرو در شرایط مشخص برای واقعی کردن طرف تقاضا و اینکه مصرف کننده واقعی ثبت نام کند، عرضه خواهد شد.

نیارکی گفت: ۱۰ هزار دستگاه از شرکت سایپا و ۱۵ هزار دستگاه از ایران خودرو عرضه خواهد شد. این طرح سود مشارکت و سود انصراف ندارد. چنانچه تعداد متقاضیان بیش از تعداد خودرو‌های عرضه باشد در حضور مراجع ذی ربط میان متقاضیان به منظور دسترسی برابر و عدالت قرعه کشی انجام خواهد شد.

 متقاضی نباید پلاک فعال داشته باشد، در شش ماه گذشته خرید خودرو نداشته باشد و گواهینامه معتبر داشته باشد. در این طرح کدملی، کارت بانکی، شماره موبایل باید هماهنگی داشته باشد و باید حساب به نام شخص متقاضی باشد.


برچسب‌ها:

نظر شما