شناسهٔ خبر: 40334421 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

۱۶ فیلم فستیوال «کارلووی واری» در جمهوری چک اکران می شود

فستیوال «کارلووری واری»۱۶ فیلم را در۹۶ سالن جمهوری چک به نمایش می گذارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، روز دوشنبه مسئولین جشنواره بین المللی فیلم کارلووی واری اعلام کردند که به علت لغو جشنواره امسال به دلیل بحران ویروس کرونا، ۱۶ فیلم از این رویداد طی یک دوره ۹ روزه در ۹۶ سالن سینما در شهرهای مختلف جمهوری چک اکران خواهند شد. 

از میان این عناوین می توان به اکران ارپایی فیلم های برتری ازجمله «Luxor» اثر «زینا دورا»  کارگردان مصری، «شناسایی ویژگی ها» از «فرناندا والادز» و کمدی جاسوسی «The Mole Agent» از «مایتی آلبرتی» اشاره کرد.

هر یک از آثار برگزیده تنها یک نمایش اختصاصی دارند که در همه سالن های مشخص شده برای این رویداد و به طور هم زمان اکران می شود. هر کدام از فیلم های منتخب همراه با معرفی و مقدمه ای برنامه ریزی شده از سوی سازمان دهندگان فستیوال اکران خواهند شد. 

رئیس جشنواره کارلووی واری گفت: از آنجا که با توجه به شرایط، سینماروها نمی توانند امسال به کارلووی وری بیایند، ما تصمیم گرفتیم حداقل بخشی از جشنواره را برای آنها بیاوریم.

در حالی که برگزار کنندگان تصمیم گرفتند که پنجاه و پنجمین جشنواره فیلم بین المللی کارلووی واری را بخاطر بحران شیوع ویروس کرونا به سال بعد موکول کنند، تصمیم بر این شد تا امسال با اکران بخشی از فیلم های شاخص، فضای جشنواره برای علاقمندان به سینما حفظ شود.

انتهای پیام/

نظر شما