شناسهٔ خبر: 40334263 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

آغاز مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در یزد

زارع کمالی اعلام کرد: در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه علاوه بر تدارک بسته های حمایتی و معیشتی تعداد ۱۱۰ جهیزیه نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار داشت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عید سعید فطر و همچنین سالروز پیروزی عملیات الی بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر عصر امروز چهارشنبه در حسینیه ثارالله یزد برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله علاوه بر تدارک بسته‌های حمایتی و معیشتی توسط بسیجیان پایگاه مقاومت و خیرین بسیجی تعداد ۱۱۰ جهیزیه به منظور ترویج سبک زندگی اسلامی و ازدواج آسان نیز تهیه و توزیع خواهد شد.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: در مرحله اول رزمایش که قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شده بود ب. همت مردم نوع دوست دارالعباده یزد ده هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های کم بضاعت توزیع شد. در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه نیز که در سالروز ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد ۱۵۹۰۰ بسته معیشتی دیگر به دست نیازمندان رسید. علاوه بر این دو مرحله به علت استقبال مردم استان ۳۸۰۰ بسته معیشتی دیگر نیز تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرمانده سپاه الغدیر یزد تاکید کرد: سپاه و بسیج همواره در برهه‌های حساس در کنار هموطنان قدرشناس و غیور خود بوده اند و این رویه تا نابودی و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نیز ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/د 

نظر شما