شناسهٔ خبر: 40334034 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از شبکه سحر؛

همه چیز آنجاست!

سریال «همه چیز آنجاست» با موضوعات خانوادگی، اجتماعی، به ارتباط خانواده ها و نسل جوان در قالب داستان جذاب، از امشب برای اردو زبانان پخش خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مجموعه «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی، رگه هایی از سبک زندگی دینی و ارتباط نسل جدید با خانواده ها و چالش های پیش رو در این رابطه را با تمرکز بر مسائل کمتر پرداخته شده خانوادگی در قالب تلفیق چند داستان دیدنی و ملموس به تصویر می کشد.

داستان از کارگاه تولیدی خانواده‌ای قدیمی شروع می شود که به علت ورود کالاهای خارجی به تعطیلی کشانده می‌شود و مهدی پسر بزرگ خانواده درگیر و دار مشکلات به وجود آمده، به بسیاری از رازهای خانواده پی می برد و جریاناتی را رقم می زند.

قابل ذکر است بخشی از داستان «همه چیز آنجاست» با قصه خانواده محسن پیش می‌رود و در ادامه داستانک‌ها و قصه‌های فرعی متعددی در درون قصه اصلی به وجود می‌آیند.

امین زندگانی ،الهام حمیدی، مهرانه مهین‌ترابی، محمد عمرانی ،حسین مهری، حدیث میرامینی، شهرام شاه‌حسینی بهناز جعفری، صفا آقاجانی و زنده یاد  جمشید مشایخی و غیره ... از نقش آفرینان این مجموعه هستند.

«سریال همه چیز آنجاست» با مدیریت دوبلاژ فرزاد مشعوف به زبان اردو از 7 خرداد هر روز ساعت 17 به مدت 45 دقیقه در 59 قسمت، از کانال اردوی شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما