شناسهٔ خبر: 40333912 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌‎وگو|

پلاک‌های رند در لیست سیاه

خبرگزاری میزان- به گفته رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا، پلاک‌های رند در لیست سیاه قرار گرفته اند و دیگر برای کسی قابل استفاده نیستند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سال گذشته بود که ماجرای واگذاری پلاک‌های رند به خودرو‌های لوکس و گران قیمت خبر ساز شد.

به گفته سردار هادیانفر رییس پلیس راهور ناجا، قرار بود پلاک‌های رند به صورت رندمی در اختیار متقاضیان تقسیم شود، اما متاسفانه برخی پیمانکاران، از مقررات سرپیچی کرده و پلاک‌های رند را در اختیار خودرو‌های لوکس قرار دادند.

وی همچنین اعلام کرد پیمانکاران متخلف اخراج شده اند و دیگر شاهد این خطا‌ها نخواهیم بود.

سرهنگ علی محمدی در گفت‌‎وگو با میزان گفت: مدت‌ها است که در این باره توضیحاتی ارائه کردیم، اما دوباره اعلام می‌کنم که نصب پلاک‌های رند بر روی خودرو‌های لوکس اتفاقی است.

وی افزود: بررسی‌های ما نشان می‌دهد حتی برخی وانت‌ها و پراید‌ها هم پلاک رند دارند و این مسئله مختص خودرو‌های گران قیمت نیست.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متاسفانه از آنجایی که خودرو‌های لوکس بیشتر به چشم مردم می‌آیند و توجه بر این خودرو‌ها بیشتر است، تنها پلاک آن‌ها دیده می‌شود و خودرو‌های دیگر با پلاک‌های رند نادیده گرفته می‌شوند.

وی با اشاره به عکس‌های منتشر شده در فضای مجازی از خودرو‌های لوکس با پلاک‌های زند گفت: ما بررسی کردیم و متوجه شدیم بیش از ۸۰ درصد این عکس‌ها فتوشاپ هستند و چنین خودرو‌هایی گران قیمتی با این پلاک وجود خارجی ندارند.

سرهنگ محمدی گفت: روند دریافت پلاک سایر خودرو‌ها هم بررسی شد که مشخص شد این روند طبیعی است و این مسئله کاملا اتفاقی رخ داده است.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه پلاک‌های رند باعث ایجاد شایعه‌های بسیاری شدند؛ افزود: مدتی است که پلاک‌های رند در لیست سیاه قرار گرفته اند و دیگر از آن‌ها نه برای خودرو‌های معمولی و نه خودرو‌های لوکس استفاده نمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما