شناسهٔ خبر: 40333846 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده منتخب بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

ساماندهی خدمات دولتی در گستره کشور با وجود شبکه عظیم پستی امکان پذیر است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، گرمه وجاجرم و راز وجرگلان در مجلس شورای اسلامی از واحد‌های ستادی و اجرایی پست استان خراسان شمالی بازدید و با کارکنان گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این دیدار که به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با همراهی علی اکبر خانی مدیرکل پست استان خراسان شمالی انجام شد محمد پاکمهر نماینده منتخب شهرستان‌های بجنورد، مانه وسملقان، گرمه وجاجرم و رازو جرگلان در مجلس شورای اسلامی، توسعه خدمات پست و کیفیت آن‌ها را مطلوب و قابل توجه ارزیابی کرد.

وی با تقدیر از تلاش‌های کارکنان پست در دوران شیوع ویروس کرونا گفت: شما امین مردم هستید که با خدمت صادقانه و تلاش وافر زمینه رضایتمندی باری تعالی، خلق خدا و سربلندی شبکه را فراهم کرده اید و بدون تردید ساماندهی و ارایه خدمات دولتی در گستره کشور با وجود شبکه عظیم پستی امکان پذیر است.

پاکمهر خواستار تغییر نگاه دستگاه‌ها و ارگان‌ها به پست شده و بر برون سپاری و واگذاری خدمات سازمان‌ها به شبکه پستی تاکید و عنوان کرد: ارایه خدمات نیابتی سازمان‌ها به پست موجب کاهش ترافیک و تردد شهروندان به ادارات مختلف شده که این امر نقش به سزایی در کاهش آلودگی زیست محیطی و کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری دارد.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه پست در جامعه و نقش اساسی آن در عرصه ارتباطات اظهار داشت: پست همیشه پیشگام در فرهنگ سازی مدرن و اعتماد سازی درجامعه بوده و نقشی انکارناپذیر در زندگی مردم ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: روابط عمومی نقش موثری در پیشبرد اهداف یک مجموعه دارد

علی اکبر خانی مدیر کل پست استان خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های پست گفت: پست استان در توسعه تجارت الکترونیک گام‌های موثری برداشته و توانسته به ویژه در دوران شیوع ویروس کرونا کارآمدی یک سیستم ارتباطی مهندسی شده و پیشینه دار را به نمایش بگذارد.

مدیرکل پست استان خراسان شمالی اضافه کرد: در بحران اخیر که تمامی جهان را در برگرفته پست توانسته با بهره برداری از زیرساخت‌های ارتباطی از پیش طراحی و پیاده سازی شده نقش ویژه‌ای را در ارتباطات و چرخه اقتصادی ایفا نماید.

انتهای پیام/

نظر شما