شناسهٔ خبر: 40332931 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کمک ۵۰ میلیارد ریالی شاهرودی‌ها در رزمایش کمک مؤمنانه

دبیر اجرایی رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه شهرستان شاهرود از کمک بیش از ۵۰ میلیارد ریالی مردم شاهرود در این رزمایش خبر داد.

صاحب‌خبر -
کمک ۵۰ میلیارد ریالی شاهرودی‌ها در رزمایش کمک مؤمنانهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد خوشقدم با اشاره به کمک خیران و نیکوکاران و مردم شهرستان شاهرود در راستای رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه اظهار کرد: تاکنون ۱۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا در این شهرستان توزیع شده است.
وی با اشاره به توزیع سه هزار بسته در آخرین مرحله اجرای رزمایش افزود: درمجموع ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان توزیع شده است و همچنان این کمک‌ها ادامه دارد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: در اجرای این رزمایش کمیته امداد، بهزیستی، کانون خادم‌یاران رضوی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کنار خیران و نیکوکاران و اقشار مختلف مردم مشارکت داشته‌اند.
خوشقدم با بیان اینکه به همت حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و جامعه زنان نیز کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم جمع‌آوری و توزیع شد، گفت: این کمک‌ها نیز بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال بوده است که در قالب بسته‌های معیشتی در محلات و روستا‌های شهرستان شاهرود توزیع شده است.
وی با تقدیر از مسؤولان شهرستانی به‌ویژه امام جمعه و فرماندار شاهرود، از مشارکت خوب مردم شهرستان در رزمایش همدلی، مواسات و کمک مؤمنانه تقدیر و بر تداوم این فعالیت‌ها در طول سال با ایجاد قرارگاه‌های محله‌ای و شناسایی هدفمند و دقیق نیازمندان در قالب قرارگاه شهرستانی تأکید کرد.

نظر شما