شناسهٔ خبر: 40332698 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

در گفتگو با آنا مطرح شد؛

«آنجا همان ساعت» با ریسک اکران می‌شود/ فیلم سیروس الوند در پی اکران آنلاین

هادی قندی، سرمایه‌گذار فیلم «آنجا همان ساعت» اعلام کرد؛ فیلم را اکران می‌کنیم چون مجبوریم و چاره دیگری نداریم. در این شرایط چه بسا باید دست به ریسک هم بزنیم و سراغ اکران آنلاین فیلممان برویم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درحالی که سینماها تعطیل است و خبری از اکران عمومی به‌ویژه در کلانشهرها دیده نمی‌شود، اکران آنلاین جدی‌تر از روزهای پیش درحال پیگیری است.

در جدیدترین خبرها قرار است فیلم اکران نشده سیروس الوند به این طرح روی خوش نشان دهد. همچنان که هادی قندی، تهیه‌کننده باسابقه برنامه‌های تلویزیونی که سرمایه‌گذار و مجری طرح «آنجا همان ساعت» نیز محسوب می‌شود به خبرگزاری آنا گفت: با آقای الوند به عنوان کارگردان «آنجا همان ساعت» به تعامل رسیده‌ایم تا اگر اتفاق خاصی نیفتد، فیلم رو وارد سینمای آنلاین کنیم.

فیلم آنجا همان ساعت

وی افزود: اوایل هفته بعد با برخی از این سامانه‌های پخش VOD نشست‌هایی خواهیم داشت تا پس از توافق احتمالی سراغ برنامه‌ریزی و تبلیغات برای اکران اینترنتی آن برویم.

قندی همچنین گفت: اکران «آنجا همان ساعت» به عبارتی برای ما جدی است و خب آن را اکران می‌کنیم چون مجبوریم و چاره دیگری نداریم.

وی تأکید داشت: در این شرایط که سینماها بسته و وضعیت هم نامشخص است چه بسا باید دست به ریسک هم بزنیم و سراغ اکران آنلاین فیلممان برویم.

سیروس الوند

گفتنی است؛ آنجا همان ساعت فیلمی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیرویس الوند و محصول سال ۱۳۹۷ است. در خلاصه داستان آن آمده است: رعنا معلم مقطع ابتدایی و امیر کارگر کارگاه بلورسازی، زندگی عاشقانه خود را در محله‌ای قدیمی و در حاشیه شهر آغاز کرده‌اند. غافل از آنکه شیطنتی جنون‌آمیز خوشبختی ساده آنها را نشانه رفته است … .

پرویز پرستویی، ماهور الوند، شهرام حقیقت دوست، امیرحسین فتحی، شاهرخ فروتنیان، سعید پیردوست و غیره در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام /4143/

نظر شما