شناسهٔ خبر: 40332197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

پیام مشترک امام جمعه شهرستان ملارد و‌فرماندار این شهرستان،به مناسبت روز قدس

خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان ملارد و فرماندار این شهرستان در پیام مشترکی،بر فروپاشی رژیم جعلی صیونیستی،به واسطه خون شهید راه قدس(حاج قاسم سلیمانی)و دیگر شهدای راه مقاومت تأکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج: حجت الاسلام سید حسین حسینی،امام جمعه شهرستان ملارد و سجاد برنجی،فرماندار این شهرستان،در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و به مناسبت روز قدس،پیام مشترکی صادر کردند،که در این پیام بر نابودی  رژیم صهیونیستی،به واسطه خون شهید راه قدس(حاج قاسم سلیمانی)و دیگر شهدای مقاومت  تأکید شده است.

 

در این پیام آمده است:

روز قدس، به عنوان یکی از آرمان های استکبار ستیزی و مبارزه با امپریالیسم جهانی، یادگار ارزنده ای از امام خمینی (ره) است که هر سال با شور و استقبال بی نظیر مسلمانان جهان برگزار می گردد.

در این روز، فریادهای مسلمانان حق طلب بار دیگر علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس به صدا در می آید، با اتحاد و یکپارچگی، برائت و اعلام انزجار خود را از این رژیم جعلی و حامی بزرگ آن آمریکای شیطان صفت اعلام می دارند.

ملت همیشه سرافراز فهیم و بزرگ ایران ،بویژه مردم انقلابی شهرستان ملارد، امسال نیز علیرغم مشکلاتی که شیوع ویروس منحوس کرونا برای برگزاری تجمعات ایجاد نموده است، با مددجوئی از خداوند متعال و حضور در فضای مجازی به شکل ارزنده تری این روز بزرگ را احیا و گرامی خواهند داشت.

در فضایی عاری از تجمعات نیز با زنده نگهداشتن این آرمان بزرگ،یعنی قدس کبیر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و خشم و نفرت خود را از رژیم غاصب صهیونیسم اعلام خواهند داشت.

بی شک این دشمنان شیطان صفت،باید بدانند وعده خداوند برای از بین رفتن قوم ستمگر و ظالم دور نیست و به واسطه خون شهید قدس ، حاج قاسم سلیمانی و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در آینده‌ای نزدیک شاهد فرو پاشی این رژیم خونخوار و آزادی قدس شریف خواهیم بود.

 

انتهای پیام//

نظر شما