شناسهٔ خبر: 40331926 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

عکس دلخراش از قتل پسر تهرانی در متل قو / امروز فاش شد

صاحب‌خبر -

 به گزارش رکنا ، عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوانی درسلمانشهر « متل قو » در غرب مازندران که هفته اخیر اتفاق افتاد در عملیات موفق اطلاعاتی و پلیسی  دستگیر شدند.

 سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد با تایید این گزارش گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی و قتل جوانی در میدان ۱۷ شهریور سلمانشهر "متل قو" روبروی یک واحد صنفی فست فودی در منطقه متل قو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی و کارآگاهان امور جنایی پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

درگیری لفظی پس از تصادف

 وی ادامه داد : ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی‌های اولیه دریافتند، جوان 29 ساله تهرانی حین تردد در پیاده رو به علت برخورد موتورسیکلت با وی با راکب و ترک نشین موتورسیکلت به این حرکت معترض و به صورت لفظی با یکدیگر درگیر شدند که در نتیجه راکب موتورسیکلت با چاقو گردن عابر پیاده را مورد اصابت قرار داد و از صحنه متواری شدند.

 رئیس پلیس شهرستان عباس آباد از وقوع قتل جوان ۲۹ ساله در این حادثه به دلیل شدت جراحات وارده خبر داد و گفت: با وقوع قتل، تلاش برای شناسایی و دستگیری عامل چاقوکشی و قتل در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

غافلگیری قاتلان فراری متل قو

سرهنگ عبدی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی متهمان به قتل از شناسایی مخفیگاه این افراد خبر داد و افزود: متهمان پس از وقوع قتل با همکاری یکی از اقوام خود به استان مجاور « گیلان » متواری شدند که با هماهنگی و دریافت نیابت قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پس از تعقیب و مراقبت دستگیر و به مازندران منتقل شدند.

 وی گفت: متهمان در تحقیقات اولیه با توجه به شواهد و قرائن و مستندات موجود به ناچار لب به اعتراف گشودند و به قتل اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان با تعیین قرار مناسب روانه زندان منطقه شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
3 2

نظر شما