شناسهٔ خبر: 40331529 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

چارچوب هدف‌گذاری تورم اعلام شد/ قدردانی کارگران هفت تپه از رهبر انقلاب و رییس قوه قضاییه/ مهلت پیش ثبت نام خودرو تا ۱۴ خرداد

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره چارچوب هدف‌گذاری تورم، قدردانی کارگران هفت تپه از رهبر انقلاب و رییس قوه قضاییه و مهلت پیش ثبت نام خودرو تا ۱۴ خرداد در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان ـ طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره چارچوب هدف‌گذاری تورم، قدردانی کارگران هفت تپه از رهبر انقلاب و رییس قوه قضاییه و مهلت پیش ثبت نام خودرو تا ۱۴ خرداد در خبرگزاری میزان منتشر شده است.

اتمام بازسازی خانه‌های سیل زده تا پایان خرداد ۹۹

مدیرکل بنیاد مسکن استان خوزستان گفت: با وجود تاخیر در روند بازسازی واحد‌های مسکونی سیل زده به دنبال آن هستیم که تا پایان خرداد ماه کار بازسازی‌ و تکمیل منازل مسکونی به پایان برسد.

چارچوب هدف‌گذاری تورم اعلام شد

بانک مرکزی چارچوب هدف‌گذاری نرخ تورم را اعلام کرد و طبق آن هدف نرخ تورم خود را برای بازه زمانی یک‌ساله، ۲۲ درصد با دامنه مثبت و منفی ۲ واحد درصد تعیین کرد.

نرخ خرید و فروش ارز در ۶ خرداد ۹۹

نرخ خرید و فروش دلار امروز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز کاری گذشته بدون تغییر بوده است.

قدردانی کارگران هفت تپه از رهبر انقلاب و رییس قوه قضاییه

کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه با ارسال نامه‌ای به رییس قوه قضاییه، از وی به دلیل فراهم کردن زمینه عفو کارگران محکوم در پرونده اعتراضات، توسط رهبر معظم انقلاب قدردانی کردند.

پیش ثبت‌نام خودرو تا ۱۴ خرداد ادامه دارد

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: به اطلاع متقاضیان خرید خودرو در طرح ویژه فروش ایام عید سعید فطر می‌رساند که مهلت انجام پیش ثبت‌نام در سامانه‌های فروش طراحی شده از سوی خودروسازان تا (۱۴ خردادماه ۹۹) ادامه دارد و امروز روز آخر پیش ثبت‌نام نیست.

نرخ طلا و سکه در ۶ خرداد ماه

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: سکه طرح جدید با کاهش ۵۰ هزار تومانی نسبت به شنبه با قیمت ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

تا پایان امسال، ۴ مرحله "فروش فوق‌العاده" خودرو انجام می‌شود

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تا پایان امسال چهار مرحله دیگر فروش فوق العاده خودرو خواهیم داشت که نخستین مورد آن نیمه دوم همین ماه است.

انتهای پیام/

نظر شما