شناسهٔ خبر: 40331343 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برگزاری وبینارهای تخصصی در دانشگاه سوره

رویداد مجازی «هفته پویانمایی خرداد» به همت مرکز آموزش‌های تخصصی و مجازی دانشگاه سوره و با مشارکت تعدادی از مجموعه‌های آموزشی و تولیدی حوزه پویانمایی در این دانشگاه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دانشگاه سوره در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پویانمایی یکی از حوزه‌های پیش‌رو و در حال توسعه در کشور ماست. کمبود منابع آموزشی و رویدادهای تخصصی همواره یکی از چالش‌های پیش روی فعالان این حوزه بوده است.

«هفته پویانمایی خرداد» آغاز تلاشی است برای جبران بخشی از این کمبودها. در این رویداد مجازی که به همت مرکز آموزش‌های تخصصی و مجازی دانشگاه سوره و با مشارکت تعدادی از مجموعه‌های آموزشی و تولیدی حوزه پویانمایی برگزار می‌شود، مباحث مختلفی در حوزه پویانمایی مورد بحث و گفت‌وگو قرار خواهد گرفت.

عناوین وبینارهای تخصصی اولین هفته پویانمایی خرداد شامل: "مبانی بازارپردازی(Merchandising) در صنایع خلاق "، "چالش‌های خلق شخصیت قهرمان ملی در آثار پویانمایی"، "معرفی پلتفرم و ویژگی دوره‌های تخصصی آموزش مجازی آیشن"، "بررسی پویانمایی دوبعدی با نگاهی به بازار داخل و خارج از کشور"،"بررسی جایگاه مراکز شتابدهی در صنعت پویانمایی (آشنایی با شتاب‌دهنده رایمون)" است.

زمان برگزاری این رویداد روزهای 10 الی 13 خرداد، از ساعت 17 الی 19  خواهد بود و شرکت در این رویداد رایگان بوده و علاقه‌مندان برای دریافت لینک ورود به نشست‌ها کافی است از طریق تکمیل فرم اطلاعات شرکت کنندگان اقدام به ثبت نام نمایند.

اطلاعات بیشتر در صفحه اینستاگرام مرکز آموزش‌های تخصصی و مجازی دانشگاه سوره: ayeh.education@ موجود است

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما