شناسهٔ خبر: 40331246 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازهای شهرداری مشهد:

از پهباد برای پایش تخلفات ساختمانی استفاده خواهیم کرد

فاطمه مهدوی

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد با بیان اینکه «هدف از هوشمندسازی و پیشگیری از تخلفات سازمانی با رویکرد اجتماعی، نظارت هرچه بیشتر و دقیق‌تر بر ساخت و سازهاست»، گفت: در این راه از پهباد برای پایش تخلفات ساختمانی استفاده خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

مسعود ایاز در خصوص هوشمندسازی نظارت و پیشگیری از تخلفات سازمانی، بیان کرد: برای سال جاری دو رویکرد مهم یعنی هوشمندسازی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی را در اولویت‌های اصلی خود قرار داده‌ایم.

وی ادامه داد: هدف و رویکرد اصلی ما از هوشمندسازی، نظارت هر چه بیشتر و دقیق‌تر بر ساخت و سازها است. در این راه از پهباد برای پایش تخلفات ساختمانی استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل نظارت بر ساخت و سازها و کمیسیون‌های ماده صد شهرداری مشهد افزود: همچنین نصب دوربین‌های هوشمند بر روی ماشین‌های گشت نظارت و ابلاغ آراء کمیسیون ماده صد به وسیله پست از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

ایاز در خصوص هدف از اجرایی‌کردن طرح پیشگیری از تخلفات ساختمانی با رویکرد اجتماعی، اظهار کرد: هدف از این طرح استفاده از ظرفیت‌های نهادهای مردمی، تشکل‌های اجتماعی و حوزه‌های دینی برای آسیب‌شناسی و پیشگیری از تخلفات ساختمانی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، وی خاطرنشان کرد: قرار است با اطلاع رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، به ایجاد نظم و انضباط در ساخت و سازهای شهری کمک کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما