شناسهٔ خبر: 40330274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

واکنش سولسشر به جدایی زودهنگام مهاجم نیجریه ای

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد هنوز هم امیدوار است که با باشگاه گوانگژو برای تمدید قرارداد قرضی اودیون ایگالو به توافق برسند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جستجو های فراوان منچستر یونایتد در نقل و انتقالات زمستانی برای جذب یک مهاجم، نهایتاً این تیم ستاره نیجریه ای باشگاه گوانگژو یعنی اودیون ایگالو را به خدمت گرفت؛ انتقالی که در ابتدا با انتقادهای فراوانی همراه بود اما عملکرد نسبتا خوب مهاجم نیجریه ای باعث شد از این موضوع کاسته شود.

 

 

 

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعلیق رقابت ها منچستر یونایتد قصد داشت قرارداد قرضی ایگالو را تمدید کند اما طی روزهای گذشته مشخص شد باشگاه چینی با این موضوع مخالفت کرده است. سولسشر در این باره گفت: " قرارداد او در ماه می به پایان رسید بنابراین بدیهی بود که او باید به تیم سابقش برگردد. ما هنوز در حال گفتگو هستیم. با این حال نگرش باشگاه چینی فوق العاده بود چراکه آنها به ایگالو اجازه دادند که در تیم رویاهای خود بازی کند.

 

امیدواریم که او بتواند راهی را که با ما آغاز کرده به پایان برساند. شاید با کسب یک جام. با این حال هنوز هیچ توافقی حاصل نشده است. لیگ چین به زودی آغاز خواهد شد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

 

به نظر می رسد که وقفه ایجاد شده در مسابقات باعث شده که مارکوس راشفورد و پل پوگبا کاملا مصدومیت را پشت سر گذاشته و به مرز آمادگی برساند. سولسشر در این باره گفت: " وضعیت راشفورد و پوگبا خوب به نظر می رسد و آنها مانند سایر بازیکنان تمرین کرده‌اند. وقتی مسابقات آغاز شود فکر می کنم که تیم کاملی را در اختیار خواهیم داشت."

 

 

نظر شما