شناسهٔ خبر: 40330226 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رای بالای رئیس مجلس بیانگر اتحاد نمایندگان است/رئیس مجلس عصاره نمایندگان منتخب خواهد بود

منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رئیس مجلس با رای قاطع نمایندگان که نماینده همه ملت ایران هستند، بیانگر وحدت و انسجام نمایندگان در این دوره خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، اتمام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شروعی برای مجلس یازدهم خواهد بود. نمایندگان منتخب باید رئیس و اعضای هیئت رئیسه را انتخاب کنند تا سازوکار مجلس برای تصمیم‌گیری و تبدیل لوایح و مصوبات به قانون فراهم شود.

هرچند تعدادی از کرسی‌های مجلس یازدهم به دلیل عدم برگزاری دور دوم انتخابات نامشخص است، اما باید اعضای هیئت رئیسه مشخص شوند که امورات مجلس براساس برنامه مشخص پیش برود اما اینکه این اعضا، به خصوص رئیس مجلس چه ویژگی‌هایی داشته باشد را نمایندگان منتخب تعیین می‌کنند.  

پرویز اوسطی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی رهبری و مردم هستند و همه دلسوزان نظام، حاکمیت و قوای سه‌گانه باید با عمل به منویات مقام معظم رهبری با روحیه ولایی، انقلابی، مدیریت جهادی،کار جهادی و پیشگامی در تغییر و تحول در راستای اصلاح امور کشور کارایی و ظرفیت بالای نظام مردم سالار دینی نظام جمهوری اسلامی را به عنوان الگوی نجات‌بخش کشور و بشریت بیش از پیش به اثبات برسانند.

منتخب مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در مورد معیارهای انتخاب رئیس مجلس و هیات رئیسه گفت: ضرورت دارد رئیس مجلس و هیئت رئیسه مجلس ولایی و انقلابی بودن، دارای مدیریت جهادی و مدبر، مردمی و مردم باور، خلاق و نوآور و تحول آفرین باشند.

وی ادامه داد: رئیس مجلس عصاره نمایندگان منتخب خواهد بود و انتخاب آن با رای قاطع نمایندگان که نماینده همه ملت ایران هستند نشان از وحدت و انسجام نمایندگان در دوره یازدهم بوده که با محوریت فردی توانمند و کارآمد، مردمی و عملگرا برای حل مشکلات کشور تلاش نمایند و در بعد بین‌المللی باعث یاس و ناامیدی بیشتر دشمنان نظام خواهد شد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶/ق

نظر شما