شناسهٔ خبر: 40329996 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

خواندنی از ورزش ایران

صاحب‌خبر -


*رضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها گفت: حکم بازنشستگی رئیس‌فدراسیون‌های «ورزش روستایی و عشایری» و «بدن‌سازی» ۳۱ اردیبهشت به آنها ابلاغ شده و به‌زودی سرپرست جدید این فدراسیون‌ها معرفی خواهند شد. وی همچنین از شروع ثبت‌نام کاندیداهای فدراسیون شطرنج از امروز(چهارشنبه) خبر داد.
* مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ظهر دیروز در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با رئیس‌فدارسیون کشتی دیدار کرد. علی نژاد ابتدا با حضور در محل خانه کشتی شهید صدرزاده از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی که روز شنبه دچار آتش سوزی شده بود را بررسی کرد. علیرضا دبیر نیز در این بازدید، توضیحاتی را در مورد چگونگی شروع حریق در این سالن و نیازمندی‌های این سالن به دلیل فرسوده بودن عنوان کرد.همچنین پس از این بازدید، جلسه یک ساعته‌ای بین علی نژاد و علیرضا دبیر رئیس‌فدراسیون در مورد برنامه‌های جاری فدراسیون، مسائل بودجه ای، مشکلات مالی، کارهای در دست اقدام و پیش روی کشتی کشور از جمله حضور قدرتمند تیم‌های ملی در المپیک توکیو برگزار شد.
*قاسم کویتی پور پیشکسوت و قهرمان سابق دوومیدانی آسیا دارفانی را وداع گفت.مرحوم کویتی پور از ورزشکاران نام آور و خوشنام دوومیدانی ایران بود که در بازی‌های آسیایی 1974 تهران موفق به کسب مدال برنز
 4 در 400 متر امدادی شد.
سرویس ورزشی روزنامه کیهان مصیبت وارده را به جامعه ورزش و دوومیدانی کشور و به ویژه خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات و آمرزش و رضوان الهی را برای ایشان مسئلت دارد.
*مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا در دو بخش دختران و پسران از امروز (چهارشنبه) به صورت آنلاین برگزار می‌شود. از کشور ایران ۳ دختر و ۳ پسر در این مسابقات حضور دارند. مبینا علی‌نسب، آناهیتا زاهدی‌فر و میترا اصغرزاده در بخش بانوان و پرهام مقصودلو، محمدامین طباطبایی و آرش طاهباز در بخش آقایان نمایندگان کشورمان در این مسابقات هستند.این مسابقات در دو مرحله برگزار خواهد شد. چهارشنبه این هفته مرحله مقدماتی برای نمایندگان ایران است و چهارشنبه هفته آینده فینال مسابقات برگزار می‌شود.

نظر شما