شناسهٔ خبر: 40329460 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان پویش سپاس سردار در البرز تجلیل شدند

کرج -ایرنا- برگزیدگان پویش فرهنگی سپاس سرداربا موضوع "منم یک حاج قاسم دیگر" و با شعار" سردارمقاومت راهت ادامه دارد" روز سه شنبه در استان البرز تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

این مسابقه به مناسبت شهادت سردارحاج قاسم سلیمانی ازسوی آموزش و پرورش ناحیه سه کرج دربین دانش آموزان استان البرز در قالب دلنوشته برگزار شد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه  سه کرج دراین آیین که روز سه شنبه برگزار شد از دانش آموزان هنرمند درخواست کرد به معرفی ابعاد شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی با استفاده از رشته های هنری بپردازند.

ابراهیم فلاح نژاد اظهارداشت: این پویش به منظورثبت احساسات و اندیشه های دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه والگوپذیری ازآن شهید والامقام برگزار شد.

وی تصریح کرد: امروز رسالت اصلی همه اهالی هنر و قلم این است که زوایا وابعاد مختلف زندگی شهید سلیمانی را برای مردم به ویژه جوانان ترسیم کنند تا این شخصیت انقلابی و ولایی تبدیل به الگوی ماندگاری برای جوانان شود.

فلاح نژاد اضافه کرد: التزام عملی به ولایت فقیه، اخلاص وعبودیت، مردم داری و شجاعت را از ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد.

مدیرآموزش و پرورش ناحیه سه کرج ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای تمام نشدنی و اسوه ایمان، ایثار، ولایت پذیری، شجاعت و نمونه ای از تربیت شدگان مکتب جهاد و مقاومت بود که چهار دهه ازعمر با برکت خود را صرف جهاد و مبارزه نمود.

وی بیان داشت: سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس معاون بسیج مردمی عراق همراه با هشت نفر از همرزمان ایشان سوم ژانویه جاری (۱۳ دی ماه) دراقدامی تروریستی و جنایتکارانه به دستور ترامپ توسط پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

فلاح نژاد عنوان کرد: به دبیرخانه این پویش ۳۰۰ اثر ارسال شد که پس از داوری اثر هفت دانش آموزبرترشناخته شد.

دراین آیین ازدانش آموزان مائده محمودی، صبا حقی، یاسمن محمودی، علی آرین، امیرحسین رستمی، مرصاد صادقی و یگانه قنبری ازدانش آموزان دوره متوسطه دوم و ابتدایی تقدیرشد.

استان البرز۵۰۰ هزار دانش آموز دارد.

نظر شما