شناسهٔ خبر: 40328455 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

باشگاه ترکیه‌ای بازیکنان پرسپولیس و استقلال را نخواست

سرمربی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور پیشنهاد به خدمت گرفتن دو هافبک‌ پرسپولیس و استقلال را رد کرده است.

صاحب‌خبر -

نشریه «دامگا» ترکیه در گزارشی به قلم بوراک ذیهنی خبر داد، حسین چیمشیر، سرمربی تیم فوتبال ترابزون‌اسپور ترکیه در حال بررسی گزارش تیم استعدادیاب‌های این باشگاه است که در حال جمع‌آوری اطلاعات لازم از بازیکنانی هستند که می‌توانند گزینه‌ای برای پیوستن به جمع آبی‌وعنابی‌ها در تابستان پیش رو باشند.

سرمربی ترکیه‌ای ترابزون‌اسپور اما نمی‌خواهد در این زمینه عجولانه تصمیم‌گیری کند و به دنبال انتخاب گزینه‌های درستی به منظور تقویت ترکیب تیم تحت هدایت خود است. در این راستا گزینه‌های مختلفی از سوی مدیر برنامه‌ها و واسطه‌ها به باشگاه ترابزون‌اسپور هم پیشنهاد شده است که نام دو بازیکن ایرانی نیز در بین آنها دیده می‌شود، بازیکنانی که متعلق به دو رقیب سنتی در فوتبال باشگاهی ایران هستند.

بر اساس این گزارش، پس از پیوستن وحید امیری و سیدمجید حسینی به ترابزون‌اسپور و انتقال اللهیار صیادمنش به فنرباغچه، حالا مهدی ترابی، هافبک پرسپولیس و علی کریمی، هافبک استقلال به باشگاه ترابزون‌اسپور پیشنهاد شده‌اند، اما با مانعی به نام حسین چیمشیر مواجه شده‌اند، چرا که سرمربی 40 ساله آبی‌وعنابی‌ها این دو بازیکن را برای پیوستن به این تیم ترکیه‌ای تأیید نکرده است.

نظر شما