شناسهٔ خبر: 40326992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

۶۵ هزار بسته معیشتی در مرحله سوم کمک مومنانه بین نیازمندان هرمزگانی توزیع می شود

باوقار گفت: در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی، بیش از ۶۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سراسر هرمزگان توزیع می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یاسین باوقار مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز اظهار کرد:مرحله سوم رزمایش مواسات که توسط همه ارگان‌ها از جمله پایگاه‌های بسیج، مساجد، گروه‌های جهادی، ستاد‌های نماز جمعه و موسسات خیریه و ارگان های دولتی و غیردولتی از فردا در هرمزگان آغاز می شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) افزود: در مرحله اول از رزمایش سراسری کمک مومنانه، خانواده‌های آسیب‌دیده ناشی از کرونا شناسایی شدند و بسته‌های حمایتی با تکریم و احترام درب منازل به این افراد تقدیم شد.

باوقار با بیان اینکه در دو مرحله قبلی رزمایش ۹۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد ادامه داد: در مرحله سوم رزمایش مواسات و همدلی، بیش از ۶۵هزار بسته معیشتی بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در سراسر هرمزگان توزیع می شود.

وی با تقدیر ویژه از نیروی دریایی سپاه پاسداران و تمام کسانی که به رزمایش کمک مومنانه و فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند اضافه کرد: تمام ادارات از جمله کمیته امداد،سازمان بهزیستی،بنیادمستضعفان،ستاداجرایی فرمان امام و سایر دستگاه ها و صنایع با محوریت و توصیه‌های ائمه جماعت مساجد و پایگاههای بسیج در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) تصریح کرد: این قرارگاه مواسات و همدلی مختص به این روزهای کرونایی نیست و بنا بر این است که در ایام خاص و در بحران ها یاری رسان نیازمندان باشد.

وی خاطرنشان کرد: مرحله سوم رزمایش سراسری کمک مؤمنانه، ۷خرداد ماه ۹۹ ساعت ۱۶ در محل مسجدجامع بندرعباس با حضورنماینده ولی فقیه دراستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولین ادارات برگزارمی گردد که این مراسم بصورت زنده از شبکه استانی و کشوری پخش می شود.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما