شناسهٔ خبر: 40326283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

محصص: توسعه فوتبال پایه و آکادمی‌ها باعث رشد فوتبال ایران می‌شود

خبرگزاری میزان- رییس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال گفت: طرح‌های مختلف در خصوص رشد توسعه فوتبال پایه و آکادمی‌ها می‌تواند باعث روند رو به رشد آینده فوتبال در ایران شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص، رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال گفت: امروز (سه‌شنبه) به همراه اکبر محمدی، رییس کمیته جوانان با دو نماینده از فیفا اریخ روته مولر و کوین استوارت صحبت کردیم. در ارتباطی که به صورت ویدیو کال بود در خصوص برنامه استعدادیابی، کیفیت آکادمی فوتبال در ایران و کشف استعداد‌ها به بحث و بررسی پرداختیم. در واقع درخواستی که فیفا از فدراسیون فوتبال ایران دارد این است که ۱۳ آکادمی برتر حاضر در ایران به فدراسیون جهانی فوتبال معرفی شود.

محصص ادامه داد: فیفا می‌خواهد از این ۱۳ آکادمی، ۳ آکادمی که در سطح بسیار بالا و فوق العاده است را معرفی کنیم و ۱۰ آکادمی باقیمانده نیز باید به مرورر زمان پیشرفت داشته باشند و گزارش‌های دقیق آن به به این فدراسیون ارسال شود.

رییس کمیته فنی و توسعه فوتبال در ادامه گفت: پس از اعلام آکادمی ها، قرار است شرکت بلژیکی که مد نظر فیفا بوده و به ارزیابی کیفیت فنی استعدادیابی و آکادمی‌ها می‌بپردازد، همکاری داشته باشیم تا در این زمینه بتوانیم بیش از گذشته رشد داشته باشیم.

وی در پایان گفت: فردا هم به همراه اکبر محمدی، رئیس کمیته جوانان با لاسلو، مدیر فوتبال پایه AFC ارتباط ویدیویی خواهیم داشت تا در خصوص طرح پیشرفت فوتبال جوانان آسیا صحبت کنیم. بدون شک بررسی طرح‌های مختلف در خصوص رشد توسعه فوتبال پایه و آکادمی‌ها می‌تواند باعث روند رو به ر شد آینده فوتبال در ایران شود.

انتهای پیام/

نظر شما