شناسهٔ خبر: 40323248 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آخرین وضعیت خارجی‌های سپاهان و ذوب‌آهن/ دربی دوستانه برگزار می‌شود

تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن که بیشتر بازیکنان و مربی‌های خارجی خود را در اختیار ندارند، قرار است در بازی دوستانه به مصاف یکدیگر بروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های لیگ برتر فوتبال بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات ۷۰ روزه به دلیل شیوع ویروس کرونا از ابتدای هفته و بعد از انجام آزمایشات لازم تمرینات خود را شروع کرده‌اند.

سپاهان و ذوب‌آهن، تیم‌های اصفهانی نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمرینات خود را در زمین‌های اختصاصی انجام می‌دهند و قرار است یک‌بازی دوستانه به میزبانی تیم سپاهانی‌ها بین دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان در تاریخ ۱۸ خرداد بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

طلایی‌پوشان در حالی تمرینات خود را انجام می‌دهند که کی‌روش استنلی، ولادیمیر کومان، محسن الغسانی و گئورگی ولسیانی بازیکنان خارجی خود که به کشورهایشان بازگشته بودند را ندارد؛ در بین مربیان نیز تاوارس هنوز به ایران بازنگشته و فقط تکسیرا به اصفهان آمده و باید تست‌های لازم را پشت سر بگذارد.

در ذوب‌آهن نیز میودراگ رادولوویچ سرمربی این تیم که به کشورش بازگشته بود، هنوز به ایران نیامده و تمرینات سبز‌پوشان زیر نظر حسن استکی برگزار می‌شود؛ رادولوویچ به دلیل ممنوعیت ورود و خروج تاکنون نتوانسته به ایران بیاید، در بیان بازیکنان خارجی نیز ایوان مارکوویچ، هافبک صربستانی و مهدی خلیل، گلر لبنانی در اصفهان حضور دارند و فقط دارکو بییدوف هنوز به ایران بازنگشته است.

تیم فوتبال سپاهان با ۳۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی و پس از پرسپولیس ۴۷ امتیازی قرار گرفته است؛ ذوب‌آهن نیز با ۲۲ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/۶۳۰۹۰/ص۲۰/

نظر شما