شناسهٔ خبر: 40322999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نصراصفهانی: طرف دعوای ما اسکوچیچ است و خسارت‌مان را می‌خواهیم/ مذاکره جدیدی درباره شکایت‌مان با فدراسیون نداشتیم

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان تأکید کرد، این باشگاه تنها به دنبال دریافت خسارتش از دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال کشورمان است.

صاحب‌خبر -

حسن نصراصفهانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیت شکایت این باشگاه از دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: براساس تاریخی که به ما اعلام کردند اواسط خرداد ماه نتیجه شکایت‌مان از سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد و از طریق فیفا به ما و اسکوچیچ ابلاغ می‌شود.

وی در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود از سوی فدراسیون فوتبال با باشگاه صنعت نفت در پی حل این مشکل مکاتباتی شده است، تصریح کرد: ببینید طرف دعوای ما اسکوچیچ است و طبق توافق‌نامه‌ای که با سرمربی پیشین خودمان امضا کردیم به دنبال خسارت‌مان هستیم و اگر فدراسیون فوتبال یا وزارت ورزش از سوی سرمربی تیم ملی وکالت دارند ما مشکلی نداریم و فقظ می‌خواهیم خسارت‌مان را دریافت کنیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان در خاتمه خاطر نشان کرد: قبلاً با فدراسیون فوتبال مذاکره کرده بودیم، ولی طی روزهای اخیر با هیچ‌کس در این زمینه مکاتبه و مذاکره‌ای انجام ندادیم.

 

انتهتی پیام/

نظر شما