شناسهٔ خبر: 40321942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان «جرفی» را تسلیت گفت

نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت «مرحوم حاج لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر گرامی شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر جرفی
سلامٌ علیکم
پدران والامقامی که درراه رضای معبود از بهترین سرمایه‌های خویش گذشتند و فرزندان عزیز خود را درراه خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار نمودند، اسوه‌های ایثار و نمونه‌های برتر استقامت و فداکاری‌اند.
مرحوم «حاج لعیبی جرفی» فرزند شهید معزز «گاطع جرفی» و پدر شهیدان سرافراز «حمیده، فاطمه و حسن جرفی» و جانبازان والامقام «مریم و نعیمه جرفی» پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.
ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از پروردگار متعال علو درجات برای آن پدر والامقام و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاء اللّه روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.
سید محمد علی شهیدی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران.چ

****

«لعیبی جرفی» پدر ایثارگر شهیدان حمیده، حسن و فاطمه و پدر دو جانباز مریم و نعیمه که خود فرزند شهید بود به فرزندان شهیدش پیوست.
خانواده شهیدان جرفی از اهالی شهر مقاوم سوسنگرد بودند که در تاریخ ۱۹ دیماه ۱۳۶۵ مورد هدف بمباران هوایی دشمن بعثی عراق قرار گرفته و شهید و مجروح شدند.
آیین تشییع و تدفین این پدر ایثارگر و شهید پرور، با توجه به شرایط موجود با حضور محدود بستگان در گلزار شهدای سوسنگرد برگزار شد.
انتهای پیام

نظر شما