شناسهٔ خبر: 40321551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازدید علی‌نژاد از فدراسیون کشتی

خبرگزاری میزان- معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان از فدارسیون کشتی بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز (سه‌شنبه) در محل فدراسیون کشتی حضور یافت و با رییس فدارسیون دیدار کرد.

علی‌‎نژاد ابتدا با حضور در محل خانه کشتی شهید صدرزاده از نزدیک خسارات وارد شده به این خانه کشتی که روز شنبه دچار آتش‌سوزی شده بود را بررسی کرد.

علیرضا دبیر نیز در این بازدید، توضیحاتی را در مورد چگونگی شروع حریق و نیازمندی‌های این سالن به دلیل فرسوده بودن را عنوان کرد.

معاون وزیر ورزش و جوانان پس از بررسی محل حادثه گفت: خوشبختانه آتش‌سوزی قبل از اینکه به دیگر نقاط سالن سرایت کند، مهار شد و از پیش آمدن یک حادثه بزرگ جلوگیری به عمل آمد.

در ادامه این حضور، معاون وزیر ورزش و جوانان بازدیدی را نیز از خانه کشتی شهید ابراهیم هادی محل اصلی تمرین تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان که سال گذشته توسط فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته بود، داشت و از نزدیک ناظر امکانات مهیا شده در این خانه کشتی بود.

همچنین جلسه‌ یک ساعته‌ای بین علی‌نژاد و علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون در مورد برنامه‌های جاری فدراسیون، مسائل بودجه‌ای، مشکلات مالی، کار‌های در دست اقدام و پیش‌روی کشتی کشور از جمله حضور قدرتمند تیم‌های ملی در المپیک توکیو برگزار شد.

  • بیشتر بخوانید:
انتهای پیام/

نظر شما