شناسهٔ خبر: 40321521 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

تبلیغات/

روش های آموزش دیجیتال مارکتینگ

صاحب‌خبر -

واژه آموزش دیجیتال مارکتینگ با توجه به پیشرفت و تغییرات روز افزون فناوری های نرم و سخت افزاری دنیای دیجیتال از اهمیت ویژه ای در بین کارشناسان و مشتریان این حوزه برخوردار است. به همین دلیل موسسات آموزشی با تدوین و برگزاری دوره های مرتبط با آموزش دیجیتال مارکتینگ تلاش می کنند تا سطح اطلاعات مشتریان را بالا ببرند. با افزایش سطح دانش کاربران استقبال و استفاده از امکانات دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهد شد. حال با طرح این سوال که دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و پاسخ مشروح به آن قدم اول را بر می داریم.

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

به طور کلی آموزش دیجیتال مارکتینگ مواردی آموزش داده می شود که مفهوم اصلی را برساند یعنی به هرگونه تلاش یا کسب دارایی در بازاریابی آنلاین اشاره دارد. آموزش بازاریابی ایمیلی ، تبلیغات با هر کلیک، بازاریابی در رسانه های اجتماعی و حتی وبلاگ نویسی نمونه های بسیار خوبی از آموزش دیجیتال مارکتینگ هستند. این مجموعه با معرفی شرکت، محصولات و خدمات شما به افراد کمک می کند تا آنها ترغیب به خرید شوند.

در اینجا برخی از رایج ترین روش ها  و استراتژی های آموزش دیجیتال مارکتینگ برای استفاده افراد برای دسترسی آنلاین به خواسته های شان، آورده شده است:


1) دارایی ها

تقریباً هر چیزی می تواند یک دارایی برای آموزش دیجیتال مارکتینگ باشد و به سادگی باید ابزاری برای بازاریابی که از طریق آن استفاده می کنید باشد. گفته می شود، بسیاری از مردم درک نمی کنند که چه تعداد دارایی آموزش دیجیتال مارکتینگ در اختیارشان است. در اینجا فقط چند مثال آورده شده است:

   -  وب سایت
   -  دارایی های برند (آرم، نماد، کلمات اختصاری و غیره)
   -  محتوای ویدیویی (تبلیغات ویدیویی، نمایش محصول و غیره)
   -  تصاویر (اینفوگرافیک، عکس محصول، عکس شرکت و غیره)
   -  محتوای نوشتاری (پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، توضیحات محصول، توصیفات و غیره)
  -   محصولات یا ابزارهای آنلاین (Saas ، ماشین حساب ، محتوای تعاملی و غیره)

  -  صفحات رسانه های اجتماعی

 

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ



همانطور که مشاهده می کنید، معمولا فقط بخش کمی از فهرست بالا در اختیار همگان است. بیشتر دارایی های آموزش دیجیتال مارکتینگ در یکی از این دسته ها قرار می گیرند، اما بازاریاب های باهوش دائماً روشهای جدیدی برای دستیابی به مشتریان به اینترنت ارائه می دهند، بنابراین این لیست به طور دائم در حال رشد است!

2) استراتژی

لیست استراتژی های آموزش دیجیتال مارکتینگ نیز به طور مداوم در حال تحول است، اما در اینجا چند مورد استراتژی که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند را بررسی می کنیم:

تبلیغات پرداخت با هر کلیک

تبلیغات پرداخت با هر کلیک است. تبلیغات پرداخت به ازاء هر کلیک یا (PPC) در واقع اصطلاحی گسترش یافته است که هر نوع بازاریابی دیجیتالی را شامل می شود که در آن برای هر کاربری که روی یک تبلیغ کلیک می کند پرداخت انجام می شود. به عنوان مثال، Google AdWords  نوعی تبلیغات PPC بر مبنای استراتژی است.

تبلیغات جستجوی پرداخت شده

موتورهای جستجو مانند گوگل و یاهو به شما امکان می دهند تبلیغات مبتنی بر متن را در صفحات نتایج موتور جستجو اجرا کنید. تبلیغات جستجوی پرداخت شده یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به مشتریان هدف و  بالقوه است که به طور فعال در جستجوی یک محصول یا خدماتی مانند شرکت شما هستند.
 

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

با ابزار هایی مانند سئو ، بازاریابی در رسانه های اجتماعی راهی آزاد و ارگانیک برای استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر برای بازاریابی تجارت شما است. درست مانند سئو، آموزش دیجیتال مارکتینگ کنار کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی زمان و تلاش زیادی را می طلبد، اما در دراز مدت می تواند نتایج بسیار ارزشمندی را ارائه دهد.
 

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) هنر و دانش افزایش و بهبود تجربه های کاربران آنلاین است. در بیشتر مواقع، مشاغل از CRO استفاده می کنند تا از ترافیک وب سایت فعلی ، تعداد بیشتری تبدیل شامل هدایت ، چت ، تماس ، فروش و غیره دریافت کنند.
 

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی دیگر از اصطلاحات گسترده آموزش دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی محتوا شامل همه تلاش های آموزش دیجیتال مارکتینگ است که از دارایی های محتوایی مانند پست های وبلاگ، اینفوگرافی، کتابهای الکترونیکی، فیلم ها و غیره برای ایجاد آگاهی از مارک یا ایجاد کلیک، هدایت یا فروش استفاده می کند.
 

تبلیغات بومی

بیشتر تبلیغات بومی تحت بازاریابی محتوا قرار دارد، زیرا از محتوا برای جذب کلیک های بیشتر استفاده می کند. اغلب ، تبلیغات بومی می تواند کمی دشوار باشد، زیرا معمولاً با توصیه های محتوایی غیر قابل پرداخت همراه است.
 

بازاریابی مبتنی بر ایمیل

بازاریابی پست الکترونیک قدیمی ترین شکل بازاریابی آنلاین بوده و هنوز هم قدرتمند است. بیشتر بازاریاب های دیجیتال از تبلیغات ایمیل برای تبلیغ کسب و کارهای ویژه، برجسته کردن محتوا (اغلب به عنوان بخشی از بازاریابی محتوا) یا تبلیغ یک رویداد استفاده می کنند.
 

کارگاه دیجیتال مارکتینگ

کارگاه دیجیتال مارکتینگ  در کنار برگزاری دوره های تئوریک با ارائه آخرین تکنیک ها و اجرای سناریو های واقعی فراگیران را برای ورود به حوزه کارگاه دیجیتال مارکتینگ آماده می نماید. در این کارگاه برای تبلیغ محصولات و خدمات در وب سایت ها اقدام می شود. و هم زمان روش های مختلفی برای بازاریابی کسب و کار های متنوع به صورت آنلاین اجرایی می شود. به همین دلیل بسیاری از موسسات برای مدیریت کارهای آموزش دیجیتال مارکتینگ خود به تلاش های فردی و عملی فرد نیم نگاهی دارند.

 

آموزش دیجیتال مارکتینگ

 

 آموزش سئو و بهینه سازی موتور های جستجو

اگر نمی خواهید برای حضور در  وب سایت ها هزینه اضافی پرداخت کنید، به راحتی می توانید در کنار آموزش دیجیتال مارکتینگ از دوره آموزش سئو و بهینه سازی موتور های جستجو یا استاندارد های سئو استفاده کنید تا از این طریق صفحات یا پست های وبلاگ را به صورت ارگانیک در وب سایت خود رتبه بندی نمائید. لازم نیست که برای هر کلیک به طور مستقیم وجه پرداخت کنید ، اما در اختیار گرفتن یک صفحه برای رتبه بندی معمولاً زمان و تلاش زیادی را می طلبد. .
اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر، لینکدین، ​​پینترست و اسنپ چت به شما امکان می دهند تبلیغات خود را در سایت آن ها اجرا کنید. تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی در مخاطبان بسیار مناسب است که ممکن است از وجود تجارت ، محصول یا خدمات شما آگاه نباشند.
 

آموزش سئو

 

 آموزش طراحی کمپین تبلیغات آنلاین

آیا می دانید یک کمپین تبلیغاتی چیست؟ اگر نه نگران نباشید! در موسسه ما در کنار دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ ، دوره آموزش طراحی کمپین تبلیغات آنلاین برگزار می شود تا از طریق آن بتوانید با مفاهیم یک کمپین تبلیغاتی آشنا شده و بدانید یک کمپین مجموعه تبلیغاتی است که حول یک پیام واحد گردش کرده و برای دستیابی به یک هدف خاص در نظر گرفته شده است که با نحوه طراحی و پیاده سازی آن آشنا خواهید شد.

نظر شما