شناسهٔ خبر: 40319583 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شرط نویدکیا برای حضور در ذوب‌آهن؛ محرم جانشین رادولوویچ شد تعجب نکنید!

خبرگزاری میزان- گفته می‌شود بازیکن پیشین تیم فوتبال سپاهان برای حضور روی نیمکت ذوب‌آهن چند شرط دارد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - شایعه عدم بازگشت میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به ایران هر روز پُررنگ‌تر می‌شود. در این میان حتی شایعاتی در خصوص انتخاب جانشین رادولوویچ در ذوب‌آهن هم مطرح شده است.

گویا مسئولان باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مذاکراتی با محرم نویدکیا، بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان برای هدایت این تیم داشته‌اند.

شنیده‌ها در این مورد آنقدر قوی است که اگر نویدکیا سرمربی ذوب‌آهن شد نباید زیاد تعجب کرد. شنیده می‌شود نویدکیا که تعلق‌خاطر زیادی به سپاهان دارد به این دلیل راضی شده تا پایان فصل هدایت ذوبی‌ها را برعهده بگیرد که تیمش قرار نیست دیگر با سپاهان بازی کند.

البته نویدکیا یک شرط دیگر هم برای حضور در ذوب‌آهن دارد و آن هم اینکه رادولوویچ به صورت قطعی از ذوب‌آهن جدا شود. این سرمربی اهل مونته‌نگرو پس از حضور کوتاهی که در ایران داشت، به نظر می‌رسد دیگر تمایلی به بازگشت ندارد و باید دید در طول یکی، دو هفته آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

همه اینها در شرایطی است که همچنان نویدکیا یکی از گزینه‌های سپاهان در فصل آینده به شمار می‌رود. چندی پیش بود که در گزارشی با عنوان «شایعه در اصفهان؛ مطرح شدن نام چند گزینه برای جانشینی ژنرال!» نوشتیم اگر امیر قلعه‌نویی تمایلی به ادامه حضور در سپاهان در فصل آینده نداشته باشد و بخواهد این تیم را ترک کند، نویدکیا و هادی عقیلی به عنوان دو پیشکسوت محبوب زرد‌پوشان، هدایت این تیم را برعهده می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما