شناسهٔ خبر: 40318840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

فعالیت بیش از ۳۰۰ طلبه و استاد حوزه در مقابله با ویروس کرونا

معاون فرهنگی حوزه علمیه لرستان گفت: بیش از ۳۰۰ نفر از طلاب و اساتید حوزه علمیه در مقابله با ویروس کرونا و خدمت به مردم فعالیت دارند.

صاحب‌خبر -

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و نیاز جامعه به حضور نیروهای انقلابی و حوزوی جهت امداد رسانی مادی و معنوی، بیش از 300 نفر از مدیران، کادر، اساتید، مشاوران، دانش‌آموختگان و طلاب حوزه‌های علمیه خواهران استان به طور مستقیم و غیر مستقیم در فعالیت‌های ضد‌کرونایی فعالیت داشتند.

وی افزود: تولید ماسک و دستکش، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، تهیه مواد غذایی، تهیه چندین رأس قربانی، تهیه بسته‌های معیشتی، ارائه مشاوره، مساعدت مالی، تولید محتوای امید‌بخش، برگزاری ختومات و ادعیه مورد سفارش به صورت مجازی، تولید عکس‌نوشته و کلیپ در فضای مجازی از جمله اقدامات حوزه علمیه در زمینه خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا بوده است.

عزیزی خاطرنشان کر: با توجه به افزایش بیکاری در ایام کرونا و متضرر شدن برخی از مردم مدارس علمیه خواهران استان لرستان با برگزاری رزمایش مؤمنانه‌ای، به ارزش ۲۰۰میلیون تومان، کمک های نقدی را جمع آوری کرده اند.

وی یادآور شد: این رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه در ماه مبارک رمضان الکریم با اهدای بسته‌های افطاری و رزمایش همدلی و احسان نیز ادامه داشت.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان اذعان داشت: در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم، حوزه علمیه خواهران لرستان با ارگان های مختلف از جمله سپاه پاسداران، بسیج، کمیته امداد امام خمینی(ره)، علوم پزشکی، شبکه بهداشت و ستاد فرمان امام(ره) همکاری داشته است./9451/ت310/ب1

برچسب‌ها:

نظر شما