شناسهٔ خبر: 40316550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

53 هزار غذای گرم در بین نیازمندان چهارمحال و بختیاری توزیع شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام ماه مبارک رمضان 53 هزار و 807 غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان 53 هزار و 807 غذای گرم در بین نیازمندان استان توزیع شد، گفت: طرح اطعام مهدوی در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی نیازمندان با همکاری نماینده ولی فقیه در استان، سپاه، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سایر دستگاه‌ها اجرا شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی چهارمحال و بختیاری افزود: در طول ماه مبارک رمضان یک هزار و 157 نفر نیروی داوطلب در 25 آشپزخانه مهدوی با رعایت تمامی نکات بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی فعالیت داشتند.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های مواد غذایی در بین نیازمندان در راستای کاهش مشکلات اقتصادی اضافه کرد: 10 هزار و 634 بسته مواد غذایی شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، روغن و بسته‌های حبوبات به دست خانواده‌های نیازمند رسیده است.

ملک‌پور با اشاره به اعلام روش‌های الکترونیکی و حضوری جهت دریافت کمک‌های مردمی ادامه داد: در طول ماه مبارک رمضان مردم نیکوکار و نوع‌دوست استان 3 میلیارد و 923 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

انتهای پیام/68024/م/ق

نظر شما