شناسهٔ خبر: 40316090 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سیاستمدار صهیونیست: نتانیاهو قصد دارد ما را وارد جنگ داخلی کند

رهبر حزب «اسرائیل خانه ما» تصریح کرد که نخست‌وزیر این رژیم قصد دارد، مردم را به جنگی داخلی بکشاند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «آویگدور لیبرمن» رهبر حزب «اسرائیل خانه ما»، امروز (سه‌شنبه)، در انتقاد از سیاست‌های «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تصریح کرد که وی قصد دارد، مردم را به جنگی داخلی بکشاند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی «شهاب»، آویگدور لیبرمن در این ارتباط گفت: «نتانیاهو قصد دارد [ملت و کابینه] را وارد جنگی داخلی کند تا اینگونه خود را از مشکلات شخصیش نجات دهد».

«یائیر لاپید» رهبر احزاب اپوزیسیون در کِنست‌ (پارلمان رژیم صهیونیستی) و رهبر حزب «یش عتید» نیز روز گذشته در انتقاد از سیاست‌های  نتانیاهو تصریح کرده بود که وی در تلاش است تا یک جنگ داخلی به راه بیندازد.

لیبرمن در ادامه گفت که نتانیاهو «به جای اینکه مسائل قضایی خود را رسیدگی کند، یک گروه را علیه گروه دیگر می‌شوراند».

 جلسه محاکمه نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعد از مدت‌ها تأخیر روز یکشنبه (دیروز) برگزار شد. در نوامبر سال گذشته در جریان سه پرونده جنایی، اتهاماتی از جمله رشوه، فریب‌کاری و سوءاستفاده از اعتماد به نتانیاهو وارد شده است.

یائیر لاپید نیز روز گذشته در ارتباط با برگزاری جلسه نخست محاکمه نتانیاهو گفت: «روز یکشنبه، [نتانیاهو] در اولین جلسه محاکمه‌اش [دیگران را] علیه پلیس، دادستانی کل، دادگاه و رسانه‌ها شوراند» (جزئیات بیشتر).

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی نیز، روز گذشته، در انتقادی تند از نخست‌وزیر فعلی این رژیم او را به منفعت‌جویی و ارجحیت دادن منافع شخصی به منافع داخلی این رژیم متهم کرد (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/م

نظر شما