شناسهٔ خبر: 40315548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعیین تکلیف مالکیت انبار هلال احمر در ساوجبلاغ

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: به زودی موانع حقوقی انبار پشتیبانی و لجستیک امدادی هیو در شهرستان ساوجبلاغ رفع خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،کریم همتی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از انبار دپو کالای هلال احمر در شهرستان ساوجبلاغ گفت: چندین سال است که مشکل مالکیت این انبار بین کارخانه سیمان آبیک و جمعیت هلال احمر وجود دارد که با توجه به پادرمیانی استانداری در این زمینه کارهایی انجام شد ولی نتیجه نهایی حاصل نشده و هیچ کدام از همکاران ما نمی توانستند اقلام امدادی مورد نیاز منطقه را وارد این انبارها کنند.

او افزود: با توجه به جایگاه استراتژیک این پایگاه و دسترسی راحت به اتوبان‌هایی که در اطراف آن وجود دارد و پشتیبانی خوبی که می‌تواند انجام دهد، ظرف ۱۰ روز آینده جلسه‌ای را با مدیرعامل شستا و استاندار البرز خواهیم داشت تا بتوانیم با پرداخت مطالبات کارخانه سیمان آبیک که در این مدت صبورانه با جمعیت هلال احمر همکاری کرده‌، مشکل به‌وجود آمده را حل و فصل کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور گفت: با توجه به عام المنفعه بودن جمعیت هلال احمر و خدمات ارزنده ای که در سطح کشور هنگام بحران داشته حل و فصل مشکل مالکیت انبار هیو در روند رو به رشد خدمات رسانی به مردم تاثیرگذار خواهد بود.

همتی افزود: امیدواریم در روزهای آینده با پرداخت مطالباتی که سیمان آبیک از جمعیت هلال احمر دارد و حمایت‌هایی که استاندار استان البرز خواهند داشت این قضیه که بیش از یک دهه  به طول انجامیده مرتفع شود و مردم بتوانند از خدمات هلال احمر بهتر از گذشته استفاده کنند.

علی اصغر گرشاسبی، مدیرعامل شرکت سیمان آبیک نیز گفت: مالکیت انبار هیو با شرکت سیمان آبیک است که سال ۸۱ به مدت ۵ سال، سازمان هلال احمر آن‌را اجاره کرد اما تا سال ۸۶ هیچ اجاره‌ای پرداخت نشد و همان‌گونه بلاتکلیف ماند.

او افزود: بالاخره سال ۹۰ با ورود دستگاه قضا، حکم تخلیه انبار صادر و لازم الاجرا شد.

گرشاسبی گفت: شرکت سیمان آبیک وابسته به سازمان تامین اجتماعی و همچون سازمان هلال احمر عام المنفعه است.

او افزود: این واحد به عنوان یک پایگاه اصلی در سطح منطقه بوده  و با توجه موقعیت استراتژیک خود برای هلال احمر اهمیت دارد اما علی‌رغم این مسئله، در سال های گذشته با وجود این‌که رفع و رجوع مشکل پیش‌آمده چندان هم دشوار نبوده هیچ یک از مسئولان در راستای حل این مشکل اقدام نکرده‌اند و موضوع بلاتکلیف مانده است.

گرشاسبی با بیان این که ما به‌منظور حفظ منافع بیمه‌گذاران موظف بودیم که حق سازمان تامین اجتماعی را مطالبه کنیم، گفت: با توجه به حمایت ویژه استاندار البرز و رئیس جمعیت هلال احمر امیدوار هستیم در آینده نزدیک مشکل انبار هیو حل شود.

انتهای پیام/خ

نظر شما