شناسهٔ خبر: 40315542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعالیت مترو و اتوبوسرانی شیراز از سر گرفته می‌شود

شیراز-ایرنا- فعالیت مترو و اتوبوس‌های درون شهری این کلانشهر که به دلیل شیوع کرونا از اسفند ۹۸ متوقف شده بود به گفته مسوولان مربوط از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ از سرگرفته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز به ایرنا گفت: باهماهنگی به عمل آمده با شورای اسلامی شهر و شهردار شیراز از شنبه ۱۰ خرداد ماه مجدداً فعالیت مترو از سرگرفته خواهد شد.

حسن مرادی افزود: فعلا خدمات رسانی مترو از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

مترو شیراز از پنجشنبه بیست و دوم اسفند ۹۸ با هدف پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شد.

اتوبوسرانی شیراز نیز فعال می‌شود                                                                                                                                                                   

رئیس سازمان حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: ناوگان اتوبوسرانی شیراز از شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ پس از ۸۰ روز تعطیلی بازگشایی خواهد شد.

مسعود حسن شاهی افزود: فعالیت اتوبوس های درون شهری شیراز با رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین جداسازی کابین راننده انجام خواهد شد.

خدمات رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی کلانشهر شیراز با هدف مقابله با کرونا و پیشگیری از گسترش ویروس این بیماری به طور کامل از ۲۳ اسفندماه ۹۸ متوقف شد.
بنا بر اعلام رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر دوشنبه پنجم خردادماه،  ۱۳۷ هزار و ۷۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۴ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۴۵۱ نفر رسید.

نظر شما