شناسهٔ خبر: 40315527 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدیو) درگذشت عباس بریهی مداح خوزستانی که کرونا را مسخره می کرد

مداح خوزستانی، عباس بریهی، در لحظات پایانی عمرش از روزهایی می‌گوید که کرونا را مسخره می‌کرده، گول هیکلش را خورده و به جاهای شلوغ می‌رفته و در تمام مراسم شرکت می‌کرده است. این فیلم با رضایت ایشان و برای افرادی که هنوز هم کرونا را جدی نگرفته و با ناقل بودن خود انسان‌های بی‌گناه زیادی را به مرگ نزدیک می‌کنند گرفته شده است.

صاحب‌خبر -
صحبت‌های پایانی و ناراحت کننده مداح خوزستانی که به دلیل کرونا جانش را از دست داده بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

گفته می‌شود این فیلم با رضایت خود مرحوم و برای افرادی که هنوز هم کرونا را جدی نگرفته اند و با ناقل بودن خود انسان‌های بی گناه زیادی را به مرگ نزدیک می‌کنند گرفته و منتشر شده است.

عباس بریهی در لحظات پایانی عمرش از روز‌هایی می‌گوید که کرونا را مسخره و در همه مراسم شرکت می‌کرده است. این مداح می‌گوید: «به جثه قویم می‌نازیدم ولی...».
<div id="video-display-embed-code_685451"> <script src="https://fararu.com/fa/news/play/embed/441213/685451?width=700&height=400" type="text/JavaScript">/**/ /**/</script> </div>

عباس بریهی کیست؟

عباس بریهی یکی از مداحان معروف خوزستانی بود که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود و متاسفانه روز گذشته درگذشت. ایشان سال‌ها به عنوان مداح در مراسم مذهبی و عزاداری استان خوزستان شرکت می کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما