شناسهٔ خبر: 40314430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

موقوفات و درمان بحران‌های جامعه

زهرا حمیدی

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند با بیان اینکه دین و شرع قابلیت انعطاف دارد، اظهار کرد: در شرایط بحرانی امروز جامعه، با کسب اجازه از نماینده ولی فقیه و رییس سازمان اوقاف که نماینده شرع است، درآمد موقوفات مطلق در بحث ولادت‌ها و شهادت‌ها برای تهیه بسته‌های غذایی مورد استفاده قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام دادخدا خدایی، امروز سه شنبه 6 خرداد به رسانه‌های گروهی گفت: در ماه رمضان امسال 1070 بسته غذایی از محل موقوفات منطبق در شهرستان‌های بیرجند و درمیان تهیه و توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی از توزیع 500 پک بهداشتی در این شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در ماه رمضان امسال در کارگاهی با همکاری بسیج سازندگی 20 هزار ماسک تولید و پخش شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند از پخش زنده سخنرانی در امامزادگان در فضای مجازی و طرح سوال از این سخنرانی‌ها در هر شب ماه رمضان گفت و ادامه داد: همچنین کلیپ‌های آموزنده نیز در فضای مجازی در این ایام منتشر شد.

خدایی با اشاره به ضبط تلاوت‌های سه دقیقه‌ای از قاریان برجسته استان و شهرستان و انتشار در فضای مجازی، بیان کرد: کانال‌های اطلاع‌رسانی مجازی امامزادگان باقریه نیز در این ایام فعال بود.

وی از برگزاری مسابقات قرآن با همکاری هیات انصارالمهدی انجمن اسلامی دانش‌آموزان و برگزاری مسابقه دلنوشته و عکس نوشته برای نوجوانان در این ایام خبر داد و گفت: مسابقه کتابخوانی نیز با همکاری مسجد باقرالعلوم و آستان امامزادگان باقریه(ع) برای پنج گروه سنی و در سه مرحله  برگزار شد.

رئیس اوقاف و امور خیریه بیرجند خاطرنشان کرد: به جهت پاسداشت فعالیت‌های کادر درمان، محفل انس با قرآن در بیمارستان ولی عصر(عج) ویژه کادر درمان برگزار شد تا موجبات آرامش آنان فراهم شود.

انتهای پیام

نظر شما