شناسهٔ خبر: 40312558 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

روستاآزاد در گفتگو با آنا:

رئیس مجلس دهم عملکرد قابل قبولی نداشت

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای لاریجانی به خاطر تأثیرپذیری از فراکسیون امید عملکرد خوبی در مجلس نداشت.

صاحب‌خبر -

رضا روستاآزاد در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد علی لاریجانی در مجلس دهم اظهار کرد: آقای لاریجانی با انجام برخی اقدامات نقش نمایندگان را به حاشیه برد و مجلس را از رأس امور خارج کرد و مسئله مهمتر این است که او نتوانست سازوکاری را تهیه کند تا دولت مجبور به اجرای قانون شود.

وی با بیان اینکه آقای لاریجانی در مجلس دهم کاملاً از متن و تفکرات فراکسیون امید تأثیر می‌پذیرفت و همین مسئله نگذاشت تا عملکرد خوبی در مجلس داشته باشد، یادآور شد: قالب تفکر حاکم بر مجلس دهم، یک تفکر غرب‌گرا و طرفدار مذاکره بود که در نحوه عکس انداختن با خانم موگرینی نمود عینی یافت و آقای لاریجانی هم بر همین تفکر موج سواری کرد.

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به این مطلب که نحوه مدیریت مجلس توسط لاریجانی قابل قبول نیست و مدیریت او دور از مسیری بود که آرمان‌های انقلاب ترسیم کرده بود، خاطرنشان کرد: علی لاریجانی بوروکرات قوی است، اما غالباً موج‌سواری می‌کند و فردی نیست که برای پیشبرد اهداف انقلاب از خود مایه بگذارد.

روستاآزاد به ضرورت اصلاح برخی از مصوبات مجلس دهم اشاره کرد و گفت": مجلس یازدهم حتماً مصوبات مجلس دهم را اصلاح کند و از نمایندگان مجلس یازدهم انتظار می‌رود که باور کنند می‌توان رودرروی غرب ایستاد.

انتهای پیام/4079/

نظر شما