شناسهٔ خبر: 40311801 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

خاطره‌بازی|

عابدزاده: از استقلال هم رفتم حجازی من را راهنمایی می‌کرد

خبرگزاری میزان- دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در روز‌های گذشته با سیل تبریک از سوی اهالی فوتبال بابت سالروز تولدش مواجه شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- احمدرضا عابدزاده شمع ۵۴ سالگی خود را فوت کرد و وارد سال جدیدی از زندگی خود شد. به همین بهانه افراد زیادی در فضای مجازی به عابدزاده تبریک گفتند. او خاطرات زیادی برای اهالی فوتبال ساخت که بازی در تیم ملی، استقلال و پرسپولیس نقطه اشتراک طرفدارانی است که از عابدزاده خاطره دارند.

اتفاقا عابدزاده که تولدش نزدیک به سالروز فوت ناصر حجازی است، خاطرات خوبی از این اسطوره تعریف می‌کرد و رابطه خوبی با مرحوم حجازی داشت. این رابطه در دوران بیماری سختی که حجازی به آن مبتلا شد، به صمیمیت بیشتری رسید.

سال ۷۰ وقتی استقلال با عابدزاده جشن قهرمانی گرفت، ناصر حجازی با لباس شخصی در آن جشن حاضر شد و کلی با احمدرضا حرف زد. بعد‌ها که او به پرسپولیس رفت، باز هم با حجازی ارتباط داشت به طوری که عابدزاده در مصاحبه‌ای گفت: «ناصر حجازی همواره مرا تشویق می‌کرد و حتی زمانی که به پرسپولیس رفتم من را راهنمایی می‌کرد. رابطه ما فراتر از رنگ‌ها بود و سال‌های آخر حیات او، من مدام حجازی را ملاقات می‌کردم. اصلا هم این طوری نبود که فقط در مورد فوتبال صحبت کنیم. حجازی همیشه به من می‌گفت این خیلی خوب است که روزی پنج، شش ساعت تمرین می‌کنی و پشتکار داری. اراده تو را هیچ دروازه‌بانی در ایران ندارد.»

گفتنی است؛ حجازی هیچ‌وقت به طور رسمی مربی عابدزاده نبود، ولی رابطه صمیمانه این دو دروازه‌‎بان از خاطر اهالی فوتبال نمی‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما