شناسهٔ خبر: 40310823 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ویاش بواش در مارسی ماندنی شد

پیام کریمی

سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد باشگاه مارسی اعلام کرد که قرارداد سرمربی پرتغالی تیم تمدید شده است و او فصل بعد هم در تیم باقی خواهد ماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا و به نقل از اکیپ، مارسی در فصل اخیر رقابت های لیگ فرانسه که البته به خاطر ویروس کرونا ناتمام ماند با هدایت ویاش بواش عملکرد خوبی از خود نشان داد و با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول رده بندی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را برای فصل بعد به دست آورد.

رسانه‌های فرانسوی در هفته‌های اخیر از پایان همکاری باشگاه مارسی با ویاش بواش سخن به میان آوردند.

این باشگاه فرانسوی چند روز پیش از پایان همکاری باشگاه مارسی با آنتونی زوبی زاره‌تا مدیر ورزشی باشگاه خبر داد و همین باعث شد که گمانه زنی های زیادی درباره پایان همکاری با بواش هم به گوش برسد چرا که این مربی پرتغالی رابطه بسیار خوبی با زوبی زاره‌تا داشت و اصلا دوست او بود که به مارسی آورده شد.

اما باشگاه مارسی سرانجام به این گمانه زنی ها پایان داد. در جلسه ای که بین رئیس باشگاه و مالک آن برگزار شد آنها به این توافق رسیدند که قرارداد سرمربی پرتغالی را تمدید کنند و او فصل بعد هم تیم را همراهی خواهد کرد.

ویاش بواش وقتی هدایت چلسی را برعهده گرفت لقب مورینیو ثانی را به او دادند اما نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد و خیلی زود از جمع آبی پوشان لندنی اخراج شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما