شناسهٔ خبر: 40310573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث ۶ خرداد ماه بخوانید؛

برخورد کامیون با موانع مسدودکننده جاده دزفول- شوش حادثه آفرید

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۶ خردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

برخورد کامیون با موانع مسدودکننده جاده دزفول- شوش حادثه آفریدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز سه شنبه ۶ خردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

کامیون با علائم موانع بتنی برخورد کرد

امید فرهمند دهیار روستای حمیدآباد بخش مرکزی شوش گفت: یک دستگاه کامیون بدلیل نبود علائم رانندگی به موانع بتنی مسدودکننده جاده دزفول -شوش در محل پل حمیدآباد برخورد کرد.

او افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با هدف کاهش رفت و آمد‌ها پل حمیدآباد از عیدفطر با هماهنگی فرمانداران دزفول و شوش بسته شد و حدود ساعت ۲۳ دیشب، یک دستگاه کامیون با ۲ سرنشین از دزفول عازم شوش شده بود که با موانع بتنی مسدودکننده راه تصادف کرد.

فرهمند دلیل بروز این حادثه را نبود علایم هشداردهنده در حوزه استحفاظی دزفول عنوان کرد و ادامه داد: راننده کامیون و فرزند ۱۰ ساله اش که غیربومی و اهل اصفهان بودند به دلیل مصدمیت به بیمارستان نظام مافی شوش منتقل شدند و اهالی این روستا با مشاهده این حادثه به صورت خودجوش برای جلوگیری از تکرار حادثه، موانع را برداشتند و پل حمیدآباد و جاده دزفول شوش را بازگشایی کردند.


تکمیل می‌شود...

نظر شما