شناسهٔ خبر: 40309965 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جعفری در گفتگو با مهر:

امیدوارم شرایط برپایی اردوی فرنگی‌کاران مهیا شود

علیرضا هنرمنش

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با توجه به آغاز فعالیت های برخی از رشته های ورزشی، امیدوارم به زودی شرایط برای آغاز اردوهای کشتی هم مهیا شود.

صاحب‌خبر -

حسام‌الدین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت تمرینات انفرادی فرنگی کاران اظهار داشت: فعلاً که مثل ماههای گذشته همچنان در حال تدوین و برنامه ریزی و نظارت بر تمرینات بچه ها هستیم که بصورت انفرادی برگزار می شود. البته این روند از تعطیلی کامل تمرینات و اردوها بهتر است اما به هیچ عنوان نمی توان جایگزین خوب و مفیدی برای حضور فرنگی‌کاران در اردوی تیم ملی باشد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت برخی رشته های ورزشی تصریح کرد: طی روزهای اخیر شاهد این بودیم متولیان ورزشی و بهداشتی کشورمان با انتشار اطلاعیه، مجوز آغاز به فعالیت برخی رشته ها را صادر کردند که این موضوع جای خوشحالی و امیدواری دارد. البته رشته کشتی و چند رشته دیگر ورزشی به دلیل پربرخورد بودن فعلاً از این مجوز مستثنی هستند و باید همچنان منتظر بهبود شرایط و فروکش کردن بیشتر ویروس کرونا باشیم.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان افزود: فعلاً برنامه خاصی برای از سرگیری و شروع مجدد اردوهای تیم ملی به ما ابلاغ و اعلام نشده اما کادر فنی و فرنگی کاران از هر نظر آماده و منتظرند تا به محض صدور مجوز، وارد گود شوند و روند همیشگی خود را آغاز کنند.

جعفری در پایان ادامه داد: با توجه به اینکه اتحادیه جهانی کشتی تا اوایل تیرماه تمامی برنامه ها و رویدادهای رسمی را به تعویق انداخته، ما برای این زمان برنامه ریزی ویژه ای انجام دادیم تا به محض عادی شدن وضعیت، وارد عمل شویم. در همین راستا محمد بنا هم چندی پیش درخواست برگزاری اردو در تیرماه را ارائه داده بود که فعلاً باید منتظر باشیم و ببینیم، شرایط شیوع کرونا تا آن زمان چگونه خواهد شد.

نظر شما