شناسهٔ خبر: 40307705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

ورود هواپیمای ایرباس به فرودگاه رامسر پس از 52 سال

صاحب‌خبر -

وزیر راه و شهرسازی گفت: با افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر، دیروز  یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و توسعه این فرودگاه اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است.
مراسم افتتاح باند جدید فرودگاه رامسر با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد و استاندار مازندران در رامسر ‌برگزار شد.
در این مراسم وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که امروز یک فروند هواپیمای ایرباس پس از ۵۲ سال وارد فرودگاه رامسر شد و این اتفاق برای مردم مازندران و گیلان مبارک باشد.
محمد اسلامی با اشاره به اینکه احداث باند جدید فرودگاه رامسر موضوع بااهمیتی است، گفت: طبق گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، از این پس همه ۱۶ شرکت هواپیمایی امکان پرواز به فرودگاه رامسر را دارند.
وی با اشاره به اینکه توسعه‌ فرودگاه رامسر اتفاق مهمی برای استان‌های مازندران و گیلان است، ادامه داد‌: امیدواریم توسعه ناوبری و ترمینال فرودگاه که مکمل توسعه فرودگاه است نیز بزودی در فرودگاه رامسر با حمایت‌های شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران اجرایی شود.
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ظرفیت گردشگری فرودگاه رامسر و مشکلات پیش از این در این فرودگاه گفت: حتی روزهایی را داشتیم که این فرودگاه به دلیل موانع پروازی تعطیل شده بود./فارس


نظر شما